Інформація для нових субсидіантів, яким субсидії призначено з 01.01.2019

Шановні одержувачі субсидії! 1 січня 2019 року кошти, передбачені в державному бюджеті для виплати субсидії новим субсидіантам (яким субсидії призначено з 01.01.2019), перераховуються до Ощадбанку. Банк здійснюватиме персоніфікований облік одержувачів субсидії та коштів, які надходять для виплати, у розрізі кожного субсидіанта. На підставі реєстрів нарахованих сум платежів за спожиті комунальні послуги, які банк отримає від постачальників комунальних послуг, Ощадбанк здійснюватиме переказ коштів, що надійшли для виплати субсидій, на рахунки постачальників комунальних послуг.

На кожного субсидіанта після опрацювання заяви на субсидію банком буде автоматично відкритий персональний обліковий запис, на якому буде відображатись житлова субсидія у грошовій формі. Ощадбанк для цього відвідувати не потрібно. Протягом доби після перерахування коштів постачальнику комунальних послуг банк надсилає субсидіанту SMS-повідомлення про стан розрахунків. У повідомленні обов’язково зазначаються дані, які саме комунальні послуги і в якому обсязі необхідно оплатити власним коштом.

Після закінчення опалювального сезону залишки коштів для виплати субсидії, відображені в персоніфікованих облікових записах одержувачів субсидії, які утворилися станом на 1 червня, виплачуватимуться одержувачам шляхом перерахування на поточні рахунки, відкриті в Ощадбанку. Кожному субсидіанту банк надсилатиме SMS-повідомлення у червні про перераховану суму залишку субсидії на його поточний рахунок. Споживач зможе користуватись цими грошима на власний розсуд. Жодних комісій від субсидіантів та пільговиків за обслуговування їх персональних облікових рахунків чи перерахування коштів постачальнику комунальних послуг Ощадбанк не братиме.

Довідково:

  • Щодо інформації з будь-яких питань, пов’язаних із призначенням субсидії, субсидіантам слід звертатись до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, зателефонувати на урядову «гарячу лінію» (1545) або подати звернення на сайті урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.
  • Щодо інформації про спожиті послуги, нараховані суми, розмір заборгованості/переплати субсидіанти можуть звертатись до постачальників комунальних послуг.
  • Щодо інформації по операціях, відображених за відповідним обліковим записом, одержувачам потрібно звертатись до контакт-центру Ощадбанку, тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України).

З покроковою схемою перерахування субсидії можна ознайомитись у доданому інформаційному буклеті.

Інформаційний буклет.

Прес-служба Ощадбанку
23.01.2019