Ощадбанк запровадив сервіс контролю особистих витрат та доходів у мобільному додатку «Ощад 24/7»

У рамках чергового оновлення «Ощад 24/7» Ощадбанк запровадив модуль управління особистими фінансами – PFM  (personal finance management) у мобільному додатку. Новий сервіс дає клієнтам можливість аналізувати та контролювати свої витрати та доходи за категоріями. Клієнту доступна аналітика особистих витрат за всіма його картковими рахунками.

«Раніше ми реалізували можливість контролю особистих фінансів у веб-банкінгу «Ощад 24/7». Цей сервіс одразу став затребуваним. Зручна інфографіка відображає всі витрати за категоріями. Ваші покупки у продуктових супермаркетах – це категорія «Продукти», придбання одягу – «Одяг та взуття». Купівля ліків та оплата візиту до лікаря відображається в категорії «Здоров’я». Якщо ви оплачували платіжною карткою квитки до кінотеатру, на концерт або в театр – це категорія «Дозвілля», якщо придбали авіаквитки або квитки на потяг – «Транспорт». Зняття готівки відобразиться у відповідній категорії. Як бачите, сервіс надаватиме клієнту цілісне уявлення про карткові витрати та, відповідно, доходи, допоможе чіткіше аналізувати та планувати свій бюджет», – зазначив Володимир Москаленко, директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку.

Для користування новим сервісом достатньо оновити версію мобільного додатку в App Store або Play Market.

 Кількість користувачів онлайн-платформи «Ощад 24/7» перевищила 3,5 млн. З початку 2019 року банк реалізував кілька нових онлайн-послуг. Зокрема, клієнти, які мають карткові рахунки в інших банках України, отримали можливість зберігати та використовувати всі свої картки в єдиному мобільному додатку або у власному кабінеті веб-банкінгу. Банк запустив сервіс формування довідки для заповнення електронних декларацій в «Ощад 24/7» та чат-бот у Messenger Facebook.

 

Прес-служба Ощадбанку
25.04.2019