Пост Фінанс і Ощадбанк запровадили верифікацію клієнтів Нової пошти за допомогою ID-картки через POS-термінали

З жовтня клієнти Нової пошти при відправленні та отриманні грошових переказів можуть пройти верифікацію особи у відділенні, приклавши свою ID-картку до POS-терміналу Ощадбанку.

Це означає, що клієнту не потрібно передавати оператору фізичний документ для сканування. Послуга дає змогу автоматично підтвердити особу і зберегти дані в системі NovaPay.

«Ми регулярно впроваджуємо нові продукти, щоб клієнтам було зручніше отримувати фінансові послуги у відділеннях Нової пошти. Прагнемо скоротити кількість дій, щоб послугу було отримано буквально в один дотик, – коментує СЕО Пост Фінанс Андрій Кривошапко. – Завдяки цій можливості час верифікації скоротився до 20 секунд».

«Зараз безконтактні сервіси стають надзвичайно затребуваними. У партнерстві з Пост Фінанс ми першим на ринку фінтех презентуємо інноваційну розробку – ідентифікацію клієнтів за їх ID-картками через наші POS-термінали, що робить систему зберігання даних ще більш безпечною», – зазначає директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку Володимир Москаленко.

«У ID-картки є дві беззаперечні переваги перед звичайним паспортом-книжечкою. По-перше, це безпечність – адже для захисту інформації на електронному носії використовуються новітні технології, що робить підробку практично неможливою, а, по-друге, це практичність – ID-картка більш зручна та зносостійка, ніж паперовий аналог. На цей час понад 5,1 млн громадян України є власниками пластикових паспортів, а нові технології ідентифікації та верифікації клієнтів, які впроваджуються у великих компаніях, допомагають Міграційній службі популяризувати її серед населення», - говорить голова Державної міграційної служби України Максим Соколюк.

Як це працює:

- клієнт обирає проходження верифікації через POS-термінал;

- клієнт прикладає ID-картку до терміналу Ощадбанку і очікує звукового сигналу (до 15 секунд);

- платіжна система NovaPay отримує і автоматично заповнює необхідні для верифікації дані і зберігає їх у системі, як того вимагає законодавство України;

- після перевірки даних оператором відділення клієнт може отримати або відправити грошовий переказ.

Важливо: якщо прибрати картку від терміналу до  отримання сигналу, операція перерветься, і весь процес потрібно буде пройти заново.

Нагадуємо, що документи, які посвідчують особу, потрібно обов'язково пред'являти при отриманні відправлень з оголошеною вартістю 15 000 грн і вище, а також для отримання грошового переказу на будь-яку суму і відправлення грошового переказу на суму 5000 грн і вище. Більш детальну інформацію про те, в яких випадках і які документи може попросити оператор, можна подивитись тут: https://novaposhta.ua/dokumenti_na_otrumannya_

Прес-служба Ощадбанку
29.10.2020