Visa, департамент цифрової трансформації Харківської міської ради, ТОВ «ФК «Платіжний Центр» та Ощадбанк впроваджують безконтактну оплату проїзду в харківському метрополітені

Visa, департамент цифрової трансформації Харківської міської ради, Харківський метрополітен, інвестор проєкту ТОВ «ФК «Платіжний центр» та Ощадбанк оголосили про запуск безконтактної оплати проїзду в міському підземному електротранспорті. Відтак сучасний і зручний спосіб розрахунку за проїзд стане доступним і для пасажирів харківського метрополітену. Щоб оплатити поїздку, достатньо піднести до синього турнікета безконтактну платіжну картку Visa будь-якого українського банку. Сплатити за проїзд можливо й іншими NFC-пристроями – смартфонами, смарт-годинниками, NFC-каблучками, а також безконтактними картками інших  платіжних систем.

Першою станцією, де з'явився турнікет, що приймає платіжні картки, стала станція «Держпром». Нову систему оплати в короткі терміни буде впроваджено і на інших станціях метрополітену.

метро

Як стратегічний і технологічний партнер, Visa надала обладнання і програмне забезпечення для удосконалення валідаторів автоматизованої системи оплати проїзду Eticket, що впроваджується інвестором проєкту ТОВ «ФК «Платіжний центр». Еквайринговим партнером у проєкті виступає Ощадбанк.

Вже 7-го вересня Харківський міський голова Геннадій Кернес прокоментував запуск проєкту: «Я завжди чую запити харків'ян і роблю все для того, щоб втілити їх в життя. Один з них – безконтакт в метро. Спільно з компанією Visa ми домовилися про впровадження безготівкових інструментів оплати проїзду банківськими картами. Команда вже працює над запуском пілотного проєкту. Тестування почнемо на станції «Держпром». Після цього плануємо поширити можливість оплати банківськими картами на всі станції метро. Продовжуємо впроваджувати сучасні технології в нашому місті. Любити Харків – працювати для людей!»

«Протягом останніх трьох років Visa допомагає українським містам впроваджувати сучасні способи оплати у громадському транспорті. Безконтактні платежі в Україні набувають дедалі більшої популярності, тому ми прагнемо надати нашим клієнтам можливість використовувати такі платежі в різних випадках, насамперед у повсякденному житті. Запуск у Харківському метрополітені функції безконтактної оплати проїзду банківськими картками дозволить пасажирам уникати черг і готівки, що зробить доступ легшим, а поїздки комфортнішими. Для міської ради, інвестора проєкту і керівництва комунального підприємства впровадження способу оплати за допомогою безконтактних банківських карток та NFC-пристроїв (телефонів, годинників) означає підвищення рівня сервісу для пасажирів Харківського метрополітену і повну прозорість та безпеку платежів», відзначив Євген Лісняк, старший директор Visa зі стратегічних партнерств та фінтеху в СНД та Південно-Східній Європі.

«Ощадбанк має безпрецедентний п’ятирічний досвід впровадження технології безконтактної оплати проїзду в транспортній інфраструктурі різних міст та на усіх видах транспорту. Відсьогодні Ощадбанк забезпечуватиме еквайрингове обслуговування безконтактних платежів у харківському метрополітені. Харків’яни та гості міста зможуть користуватись всіма їх перевагами в харківській підземці. Це зручно, адже спрощує та пришвидшує оплату проїзду. Місто в свою чергу зменшить використання готівки в метрополітені», – зазначив Володимир Москаленко, директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку.

метро1

 

Прес-служба Ощадбанку
25.09.2020