Покрокова схема перерахування субсидії субсидіантам, яким призначено субсидію до 31 грудня 2018 року
Будь ласка, зверніть увагу на те, що Ощадбанк відповідає лише за отримання коштів субсидіанта відповідно до постанови КМУ № 62 від 06.02.2019
записатись на зустріч
  • Ви отримали рішення про нарахування субсидії до 31 грудня 2018 року від структурного підрозділу з питань соціального захисту населення?
    Так
    Ні
    Зверніться до найближчого структурного підрозділу
    з питань соціального захисту населення
     
  • Ви пенсіонер?
    Так
    Ні
    Ви отримуєте субсидію
    разом з пенсією
    Ви клієнт Ощадбанку?
    Так
    Ні
    Запишіться на зустріч у відділення
    Ощадбанку на сайті банку та
    відкрийте рахунок в Ощадбанку
    Запишіться на зустріч у відділення
    Ощадбанку на сайті банку та
    відкрийте рахунок в Ощадбанку
     
  • Ви отримуєте квитанції від комунальних підприємств
    Ви продовжуєте, як і раніше, отримувати квитанції від своїх комунальних підприємств для оплати. У квитанції буде вказано повну вартість спожитих послуг без урахування субсидії
  • Ви сплачуєте суму коштів за послуги комунального підприємства згідно
    квитанцій (у березні-травні), використавши отримані кошти за субсидією
     
  1. У контакт-центрі Ощадбанку (0 800 210 800) можна дізнатись тільки таку інформацію:
    • процедуру виплати субсидії через систему «Швидка копійка» або на поточні рахунки, відкриті в Ощадбанку;
    • порядок призначення зустрічей на відвідування відділень Ощадбанку;
    • розмір призначеної субсидії;
  2. Відділення Ощадбанку не надають жодних консультацій щодо субсидії
  3. Інформацію щодо будь-яких питань, пов’язаних з призначенням житлової субсидії можна дізнатись у найближчому структурному підрозділі з питань соціального захисту населення
  4. Інформацію щодо спожитих послуг, нарахованих сум за комунальні послуги, розміру заборгованості/переплати можна дізнатись у надавачів комунальних послуг
www.oschadbank.ua/sd 0800 210 800
в межах України безкоштовні
Alt

Поширені запитання

Будь ласка, зверніть увагу на те, що Ощадбанк відповідає лише за отримання коштів субсидіанта відповідно до постанови КМУ № 62 від 06.02.2019

Процедура нарахування субсидії поширюється на субсидіантів, які отримали рішення про нарахування субсидії від структурного підрозділу з питань соціального захисту населення до 31.12.18.

Субсидіанти, яким призначено субсидію до 31 грудня 2018 року, отримуватимуть субсидію у грошовій формі. Рахунки за комунальні послуги будуть надходити в повному обсязі без урахування субсидії, і субсидіант має самостійно і своєчасно оплачувати їх, використовуючи отримані кошти. Кошти, які в нього залишаться після отримання субсидії та оплати комунальних послуг, він зможе витрачати на власний розсуд.

За отриманням інформації щодо будь-яких питань, пов’язаних із призначенням житлової субсидії, звертайтесь до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення.

Субсидіанти-пенсіонери отримуватимуть субсидію разом з пенсією.

Для уникнення черг рекомендуємо оформити картку Ощадбанку, записавшись на зустріч у відділенні Ощадбанку на сайті або у Контакт-центрі Ощадбанку. На зустрічі потрібно мати з собою паспорт та ідентифікаційний код.

Субсидіанти-НЕпенсіонери (клієнти Ощадбанку), які мають картку Ощадбанку для виплати соціальної допомоги/депозитів/заробітної плати отримуватимуть субсидію на цю картку. Якщо немає такої картки, необхідно записатись на зустріч у відділенні Ощадбанку на сайті банку та відкрити картку Ощадбанку. Після цього потрібно обрати спосіб отримання субсидії:
- на картку Ощадбанку протягом двох днів;
- у касі Ощадбанку через платіжну систему «Швидка копійка». На зустрічі потрібно мати з собою паспорт та ідентифікаційний код.

Субсидіанти-НЕпенсіонери (НЕклієнти Ощадбанку) мають записатись на зустріч у відділенні Ощадбанку на сайті банку та відкрити картку Ощадбанку. Після цього потрібно обрати спосіб отримання субсидії: - на картку Ощадбанку протягом двох днів; - у касі Ощадбанку через платіжну систему «Швидка копійка». На зустрічі потрібно мати з собою паспорт та ідентифікаційний код.

Участь Ощадбанку в системі монетизації субсидій визначено Постановами Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 №1176 та від 06.02.2019 №62.
Ощадбанк є державним уповноваженим банком багатьох урядових програм та має понад 15 років досвіду співпраці з підприємствами паливно-енергетичного комплексу.
Ощадбанк має найбільшу мережу відділень – близько 3 000 (у тому числі в сільській місцевості, де найбільша кількість субсидіантів) та має значний досвід виплат соціальної допомоги й пенсій великій кількості клієнтів одночасно. Тому визначено, що Ощадбанк буде здійснювати перерахування коштів субсидіантів комунальним підприємствам.

Уряд здійснить аналіз двох паралельних моделей монетизації та за результатами їх ефективності прийме рішення щодо впровадження однієї з них з травня 2019 року.

  • процедура виплати субсидії через систему «Швидка копійка» Ощадбанку або на поточні рахунки, відкриті в Ощадбанку;
  • порядок призначення зустрічей на відвідування відділень Ощадбанку;
  • розмір призначеної субсидії.

  • зарахування субсидії на картку Ощадбанку – 0 грн. ;
  • зняття готівки (субсидії) з картки Ощадбанку в банкоматах Ощадбанку та банках–партнерів – не тарифікується;
  • одержання субсидії в касі Ощадбанку через платіжну систему «Система термінових переказів «Швидка копійка» – 0 грн.;
  • обслуговування карткового рахунку – згідно з тарифами Ощадбанку.

Загальною нормою щодо терміну сплати є п. 18 постанови КМУ № 630 від 21.07.2005, в якому зазначено, що розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Плата за послуги вноситься не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, якщо договором не встановлено інший строк.

Ви сплачуєте суму коштів за послуги комунального підприємства у повному обсязі згідно з квитанціями (в березні-травні), використавши отримані кошти за субсидією.
Якщо у вас залишаться кошти за субсидією після оплати комунальних послуг, ви зможете витрачати цей залишок на власний розсуд. Ми рекомендуємо сплачувати за послуги в інтернет-банкінгу Ощад 24/7та на сайті Ощадбанку в розділах «Платежі» або «Комунальні послуги».

За отриманням інформації щодо спожитих послуг, нарахованих сум за комунальні послуги, розміру заборгованості/переплати звертайтесь до надавачів комунальних послуг.

Інформацію щодо заборгованості можна переглянути у квитанціях надавачів комунальних послуг.

Квитанції про обсяг та суму спожитих послуг, наданих вам комунальними підприємствами або квитанції з оплати цих послуг ви залишаєте собі. Передавати квитанції до Ощадбанку або інших структур не потрібно.

Необхідно звернутись до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення для внесення коригуючих даних до реєстру виплат субсидій, який отримав Ощадбанк від Міністерства соціальної політики України.

Для вирішення питання, чому субсидію не було зараховано на картку, зверніться до Контакт-центру Ощадбанку (0 800 210 800).

Відповідно до внутрішніх нормативних документів Ощадбанку отримати субсидію через систему «Швидка копійка» в касі Ощадбанку може довірена особа субсидіанта за нотаріально посвідченою довіреністю або прирівняною до нотаріально посвідченої. До нотаріально посвідчених довіреностей згідно з чинним законодавством прирівнюються:
- довіреність військовослужбовця або іншої особи, яка перебуває на лікуванні в госпіталі, санаторії та іншому військово -лікувальному закладі, посвідчена начальником цього закладу, його заступником з медичної частини, старшим або черговим лікарем;
- довіреність військовослужбовця пунктах дислокації військової частини, з'єднання, установи, військово-навчального закладу, де немає нотаріуса чи органу, що вчиняє нотаріальні дії, а також довіреність робітника, службовця, членів їхніх сімей і члена сім'ї військовослужбовця, посвідчена командиром (начальником) цієї частини, з'єднання, установи або закладу;
- довіреність особи, яка перебуває в установі виконання покарань чи слідчому ізоляторі, посвідчена начальником установи виконання покарань чи слідчого ізолятора. У населеному пункті, де немає нотаріуса, довіреність на отримання переказу коштів може бути посвідчена уповноваженою на це посадовою особою відповідного органу місцевого самоврядування.
За будь-якими іншими довіреностями, окрім зазначених (наприклад, ЖЕК, ОСББ тощо), виплата субсидії не здійснюється.

Відповідно до внутрішніх нормативних документів Ощадбанку довірена особа субсидіанта для отримання субсидії через систему «Швидка копійка» в касі Ощадбанку має пред’явити такі документи:
- нотаріально посвідчену або прирівняну до неї довіреність;
- паспорт або документ, що його замінює;
- ідентифікаційний код платника податків (пред'являється, якщо довірена особа є резидентом).

Відповідно до внутрішніх нормативних документів Ощадбанку для виплати субсидії законні представники (батьки/усиновлювачі) мають звернутись до відділення з такими документами:
- свідоцтвом про народження та ідентифікаційним кодом малолітньої особи;
- паспортом (або іншим документом, що посвідчує особу) законного представника;
- опікун додатково надає рішення суду або його копію, завірену в установленому порядку (судом або нотаріально завірену копію копії рішення суду, завіреної судом), про визнання фізичної особи недієздатною і встановлення над нею опіки. Якщо в рішенні суду опікун не визначений, то він додатково надає посвідчення органу опіки та піклування, яке підтверджує статус опікуна. У випадку встановлення опіки на підставі рішення органу опіки та піклування до Банку надається копія відповідного рішення.

Відповідно до внутрішніх нормативних документів Ощадбанку для виплати субсидії законні представники (батьки/усиновлювачі) мають звернутись до відділення з такими документами:
- паспортом (або іншим документом, що посвідчує особу) та ідентифікаційним кодом неповнолітньої особи;
- паспортом (або іншим документом, що посвідчує особу) опікуна;
- піклувальник додатково надає рішення суду або його копію, завірену в установленому порядку (судом або нотаріально завірену копію копії рішення суду, завіреної судом), про визнання фізичної особи обмежено дієздатною і встановлення над нею піклування. Якщо в рішенні суду піклувальник не визначений, то він додатково надає посвідчення органу опіки та піклування, яке підтверджує статус піклувальника. У випадку встановлення піклування на підставі рішення органу опіки та піклування до Банку надається копія відповідного рішення.

Відповідно до внутрішніх нормативних документів Ощадбанку для виплати субсидії опікун/піклувальник має звернутись до відділення з такими документами:
- паспортом (або іншим документом, що посвідчує особу) недієздатної особи;
- паспортом (або іншим документом, що посвідчує особу) опікуна;
- опікун/піклувальник додатково надає рішення суду або його копію, завірену в установленому порядку (судом або нотаріально завірену копію копії рішення суду, завіреної судом), про визнання фізичної особи недієздатною/обмежено дієздатною і встановлення над нею опіки/піклування. Якщо в рішенні суду опікун/піклувальник не визначений, то він додатково надає посвідчення органу опіки та піклування, яке підтверджує статус опікуна/піклувальника. У випадку встановлення опіки/піклування на підставі рішення органу опіки та піклування до Банку надається копія відповідного рішення.