Порада від спеціаліста
Кожен бізнес намагається розвиватися паралельно у двох напрямках – офлайн і онлайн. Та чи усім конче необхідно вести свої сторінки у соціальних мережах? Чи вигідно вкладати кошти у співпрацю з лідерами думок? Наскільки важливо будувати репутацію бренду на ринку? Усі ці питання ми поставили Андрію Шатирко, засновнику агентства відеомаркетингу SHATYRKO AGENCY.
Андрій Шатирко у 19 років заснував своє діджитал-агентство, і зараз є одним з топових спеціалістів з відеомаркетингу та просування у YouTube. Серед відомих клієнтів агентства: Ощадбанк, Intertop, KAN, 1+1, Mastercard, Hyundai, Арсенал Страхування, Shabo. Також агентство може похизуватися співпрацею з Big Money, Іцхак Пінтосевич, Діма Ковпак, Open Kids.
Репутація бренду на ринку
Агентство SHATYRKO AGENCY займається виклично просування у YouTube і усією пов’язаною з цим діяльністю: співпрацею з блогерами, оформленням ідей та сценаріїв для промо-роликів та безпосередньо їх зйомками. Андрій обрав вузький спектр роботи агентства, бо вірить, що фокусування на одній спеціалізації дає можливість стати кращими у цій сфері.
У сучасних реаліях жорсткої конкуренції компанії приділяють багато уваги репутації бренду. Андрій радить, по-перше, будувати бізнес навколо особи власника компанії, тобто просувати себе усіма можливими шляхами – від участі у виставках і преміях до виступів на форумах як спікер. І, по-друге, робити гарно свою роботу, викладатися на всі 100%, а також усіляко уникати кейсів, де може бути негатив у будь-якому з проявів.
Андрій обрав для себе унікальну систему співпраці – він працює не з проектом, а безпосередньо з клієнтом, і будує довгострокові відносини з ним.
Вартість популярності на Ютуб
За словами Андрія, найкраще місце для реклами будь-яких продуктів або послуг – це YouTube. Коли Андрій тільки починав займатися відеомаркетингом, реклама на YouTube була майбутнім, нині це вже сучасність. Щоб стати популярним у цій мережі, необхідно щомісячно знімати мінімум 4 відео довжиною 3-5 хвилин.
Орієнтовна вартість зйомок 1 ролика – 1-5 тисяч доларів. У відео повинен бути базовий монтаж і реклама роликів через інші свої сторінки у соціальних мережах. Вкрай важлива також реклама кожного такого відео безпосередньо на платформі YouTube (необхідні хоча б 5 тисяч переглядів на відео). Але варто пам’ятати, що найголовніше у відеомаркетингу – давати своїй аудиторії багато цінної та цікавої інформації.
Чи обов’язково користуватися послугами агентства для створення контенту для свого YouTube-каналу? Ні. Існує дуже багато курсів, відеоуроків, за допомогою яких можна отримати базові знання.
Стратегії просування в Інтернеті
Більшість підприємців замислюються, чи можливо зараз вести бізнес виключно в одному напрямку – офлайн або онлайн. І здається, що відповідь очевидна – ні. Усі офлайн-бізнеси поступово дублюють свої послуги і продукти на онлайн-платформах. А ті бізнес-структури, які раніше функціонували лише онлайн, у свою чергу поступо створюють власні офіси. Але Андрій наголошує на тому, що навіть у сучасному світі бізнес виключно в офлайні можливий. І приводить у приклад дитячі студії, ательє, кафе, які функціонують на рівні мікрорайону або маленького містечка і для яких вихід у діджитал зовсім не потрібен.
Ми поступово йдемо до того, що більшість контенту, в тому числі рекламного, буде складатися виключно з відео. YouTube – це платформа для просування послуг №1 у тому випадку, якщо ви обираєте шлях розвитку бізнесу на довгострокову перспективу або плануєте стати провідним експертом у вузький галузі. Якщо ж потрібен швидкий результат, тоді вам краще підійде Facebook.
На сучасному етапі розвитку світового діджитал-простору найвигіднішим інструментом збільшення продажів є просування послуг і товарів за допомогою лідерів думок. Якщо ви ще маєте сумніви, як саме вкладати кошти у рекламу, Андрій радить користуватися послугами блогерів. Але у цьому разі теж варто бути обережним і ретельно перевіряти факти, оскільки деякі з них можуть підробляти свої статистичні дані.
Поради для бізнесу
Андрій наголошує, що для того, аби завжди залишатися кращим, необхідно розуміти, що відбувається навколо тебе: у соціумі, у команді, на ринку. Андрій ніколи не складає детальних планів на 5-10 років вперед, бо вірить, що наш світ дуже динамічний. Краще поставити собі мету, і вже на шляху, орієнтуючись за ситуацією, змінювати засоби її досягнення.
Не зайвим буде також вчитися на помилках конкурентів та вміти аналізувати свої помилки. І найголовніше – постійно удосконалювати свої навички та вміння у вузькій спеціалізації та розвивати свою експертність. Андрій резюмує, що дуже важливо грати на ринку чесно і робити благодійні проекти, які приноситимуть користь для суспільства та для країни.
Порада від спеціаліста
АТ "Ощадбанк"