Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.40 41.90
EUR 42.95 43.95

Як YouTube може допомогти бізнесу

Порада від спеціаліста

Кожен бізнес намагається розвиватися паралельно у двох напрямках – офлайн і онлайн. Та чи усім конче необхідно вести свої сторінки у соціальних мережах? Чи вигідно вкладати кошти у співпрацю з лідерами думок? Наскільки важливо будувати репутацію бренду на ринку? Усі ці питання ми поставили Андрію Шатирко, засновнику агентства відеомаркетингу SHATYRKO AGENCY.

Андрій Шатирко у 19 років заснував своє діджитал-агентство, і зараз є одним з топових спеціалістів з відеомаркетингу та просування у YouTube. Серед відомих клієнтів агентства: Ощадбанк, Intertop, KAN, 1+1, Mastercard, Hyundai, Арсенал Страхування, Shabo. Також агентство може похизуватися співпрацею з Big Money, Іцхак Пінтосевич, Діма Ковпак, Open Kids.

Репутація бренду на ринку

Агентство SHATYRKO AGENCY займається виклично просування у YouTube і усією пов’язаною з цим діяльністю: співпрацею з блогерами, оформленням ідей та сценаріїв для промо-роликів та безпосередньо їх зйомками. Андрій обрав вузький спектр роботи агентства, бо вірить, що фокусування на одній спеціалізації дає можливість стати кращими у цій сфері.

У сучасних реаліях жорсткої конкуренції компанії приділяють багато уваги репутації бренду. Андрій радить, по-перше, будувати бізнес навколо особи власника компанії, тобто просувати себе усіма можливими шляхами – від участі у виставках і преміях до виступів на форумах як спікер. І, по-друге, робити гарно свою роботу, викладатися на всі 100%, а також усіляко уникати кейсів, де може бути негатив у будь-якому з проявів.  

Андрій обрав для себе унікальну систему співпраці – він працює не з проектом, а безпосередньо з клієнтом, і будує довгострокові відносини з ним.

Вартість популярності на Ютуб

За словами Андрія, найкраще місце для реклами будь-яких продуктів або послуг – це YouTube. Коли Андрій тільки починав займатися відеомаркетингом, реклама на YouTube була майбутнім, нині це вже сучасність. Щоб стати популярним у цій мережі, необхідно щомісячно знімати мінімум 4 відео довжиною 3-5 хвилин. 

Орієнтовна вартість зйомок 1 ролика – 1-5 тисяч доларів. У відео повинен бути базовий монтаж і реклама роликів через інші свої сторінки у соціальних мережах. Вкрай важлива також реклама кожного такого відео безпосередньо на платформі YouTube (необхідні хоча б 5 тисяч переглядів на відео). Але варто пам’ятати, що найголовніше у відеомаркетингу – давати своїй аудиторії багато цінної та цікавої інформації.

Чи обов’язково користуватися послугами агентства для створення контенту для свого YouTube-каналу? Ні. Існує дуже багато курсів, відеоуроків, за допомогою яких можна отримати базові знання. 

Стратегії просування в Інтернеті

Більшість підприємців замислюються, чи можливо зараз вести бізнес виключно в одному напрямку – офлайн або онлайн. І здається, що відповідь очевидна – ні. Усі офлайн-бізнеси поступово дублюють свої послуги і продукти на онлайн-платформах. А ті бізнес-структури, які раніше функціонували лише онлайн, у свою чергу поступо створюють власні офіси. Але Андрій наголошує на тому, що навіть у сучасному світі бізнес виключно в офлайні можливий. І приводить у приклад дитячі студії, ательє, кафе, які функціонують на рівні мікрорайону або маленького містечка і для яких вихід у діджитал зовсім не потрібен.

Ми поступово йдемо до того, що більшість контенту, в тому числі рекламного, буде складатися виключно з відео. YouTube – це платформа для просування послуг №1 у тому випадку, якщо ви обираєте шлях розвитку бізнесу на довгострокову перспективу або плануєте стати провідним експертом у вузький галузі. Якщо ж потрібен швидкий результат, тоді вам краще підійде Facebook.

На сучасному етапі розвитку світового діджитал-простору найвигіднішим інструментом збільшення продажів є просування послуг і товарів за допомогою лідерів думок. Якщо ви ще маєте сумніви, як саме вкладати кошти у рекламу, Андрій радить користуватися послугами блогерів. Але у цьому разі теж варто бути обережним і ретельно перевіряти факти, оскільки деякі з них можуть підробляти свої статистичні дані.

Поради для бізнесу

Андрій наголошує, що для того, аби завжди залишатися кращим, необхідно розуміти, що відбувається навколо тебе: у соціумі, у команді, на ринку. Андрій ніколи не складає детальних планів на 5-10 років вперед, бо вірить, що наш світ дуже динамічний. Краще поставити собі мету, і вже на шляху, орієнтуючись за ситуацією, змінювати засоби її досягнення.

Не зайвим буде також вчитися на помилках конкурентів та вміти аналізувати свої помилки. І найголовніше – постійно удосконалювати свої навички та вміння у вузькій спеціалізації та розвивати свою експертність. Андрій резюмує, що дуже важливо грати на ринку чесно і робити благодійні проекти, які приноситимуть користь для суспільства та для країни.

Порада від спеціаліста

АТ "Ощадбанк"