Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Можливості

Подання запитів до банку в електронній формі
Інформація про залишки коштів та/або виписки по рахунках у цінних паперах померлих власників для оформлення спадщини
Перегляд запитів та відповідей банку в електронному вигляді

Реєстрація кабінету

Скористатися послугою можуть державні чи приватні нотаріуси, які авторизувалися на веб порталі за кваліфікованим електронним підписом (КЕП)

Виникли питання з реєстрацією? Детальна Інструкція користувача

 

 

Коротка інструкція для оформлення звернення через « Кабінет нотаріусів»

Крок 1. Зайти на веб портал та виконати кроки для реєстрації, що визначені в Інструкції користувача.



Крок 2. В особистому кабінеті для оформлення запиту на отримання  інформації про залишки коштів на рахунках/виписки по рахунках у ЦП померлих власників рахунків слід обрати  віджет «Кабінет нотаріусів».


Крок 3. Після введення необхідних даних додати у вкладення файл тексту нотаріального запиту та документ, що підтверджує смерть клієнта і натиснути  клавішу «Надіслати запит»

 

Крок 4. Розпочати процес підписання  запиту. Після підписання запит автоматично відправляється до систем АТ «Ощадбанк».


Крок 5.  Переглянути відправлений запит або відповідь Банку можна через меню «Перегляд поданих запитів», виходячи зі статусу запиту.

 

       

Довідково:

Для пошуку та перегляду в особистому кабінеті  запитів сформованих нотаріусом раніше, потрібно ввести необхідні запити, обравши відповідні поля: «Прізвище», «ІПН», «Ім’я», «Серія паспорту», «По  батькові», «Номер паспорту», «Дата народження», «Дата смерті» померлого клієнта по якому виконувався запит нотаріуса до Банку.

Якщо у Вас виникла помилки або є пропозиції щодо вдосконалення функціональності кабінету,  їх можна вказати, зателефонувавши до служби підтримки Банку:

Телефон служби підтримки для нотаріусів: (044) 537-47-05

Режим роботи: робочі дні з 09:00 до 18:00