Безготівкова монетизація субсидій та пільг

Фізичним особам
Юридичним особам

Шановні субсидіанти/пільговики!

Інформуємо, що з набуттям чинності постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 р. №420* вступають в дію наступні зміни:

- скасовується безготівкова форма надання житлових субсидій;

- Ощадбанк залишається одним з уповноважених банків, який забезпечує банківське обслуговування реалізації механізму надання житлових субсидій/пільг у грошовій готівковій формі;

- Ощадбанк є єдиним уповноваженим банком, який забезпечує банківське обслуговування реалізації механізму надання пільг у грошовій безготівковій формі.

*Постанова набирає чинності з 01.05.2021 р.

Шановні пільговики, які одержують пільги у грошовій безготівковій формі!

Згідно з Порядком надання пільг* АТ «Ощадбанк» інформує пільговиків за допомогою SMS** про стан розрахунків за комунальні послуги протягом доби після перерахування коштів комунальним підприємствам.

Для отримання SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та реєстрації в особистому кабінеті пільговика необхідно:

1. Звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення з проханням доповнити ваші персональні дані номером мобільного телефону. Пільговику, котрий вже надавав номер мобільного телефону, звертатись повторно не потрібно.

2. Зареєструватись в особистому кабінеті пільговика на нашому сайті.

*пп. 3) п. 12 Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 №373 (зі змінами)

** якщо при оформленні пільги було надано номер мобільного телефону

Рекомендуємо користуватись особистим кабінетом пільговика! Там можна дізнатись всю інформацію щодо пільг: перелік комунальних послуг, розмір нарахованої пільги, її залишок, а також суми, що були перераховані постачальникам комунальних послуг (за умови надходження інформації від них до Ощадбанку).

При першому вході в особистий кабінет пільговика необхідно вказати ваш мобільний номер телефону, який було надано до Управління праці та соціального захисту населення.

Зверніть увагу! Ощадбанк не має повноважень коригувати номери телефонів.

Тому, якщо під час реєстрації в особистому кабінеті пільговика виникає помилка з коментарем: «користувача з таким номером телефону не знайдено», це означає, що вам необхідно звернутись до підрозділу Управління праці та соціального захисту населення для перевірки / редагування ваших контактних даних. Після отримання банком оновленої інформації (щодо номеру телефона пільговика) вона стає доступною в особистому кабінеті пільговика на сайті Ощадбанку, і ви зможете зареєструватись в Особистому кабінеті пільговика.

Звертаємо увагу, що повна інформація щодо руху коштів на комунальні підприємства доступна ЛИШЕ у веб-версії особистого кабінету пільговика.

З питань, які стосуються розміру пільги або з питань: чому такий розмір пільги, як вона нараховується, чому немає перерахування пільги, необхідно звертатись до Управління праці та соціального захисту населення. Ощадбанк цією інформацією не володіє.

Особистий кабінет для субсидіанта/ пільговика

Скористайтесь “Особистим кабінетом” та отримання детальної інформації щодо пільг та субсидій

  • Управління вашими платежами
  • Доступ до аналітики та звітів
  • Налаштування кабінету під себе та платіжних методів

Отримати консультацію

Залиште заявку на сайті

Надішліть нам свої дані і менеджер відповість на всі питання по телефону