До уваги внутрішньо переміщених осіб, за рахунками яких встановлено обмеження
Повідомлення для клієнтів
Інформуємо, що з 30 квітня 2024 року для клієнтів – внутрішньо переміщених осіб, за рахунками яких встановлено обмеження та які з об’єктивних причин не можуть фізично звернутися до відділення Ощадбанку, буде запроваджено процедуру ідентифікації особи власника рахунку шляхом відеодзвінка до контакт-центру Ощадбанку.
Для призначення відеодзвінка перейдіть за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/VideoCall та оберіть бажану дату та час.
Користуйтесь виключно вказаним посиланням на офіційному сайті Ощадбанку і не переходьте за іншими посиланнями, що розміщені не на офіційному сайті.
Для відеодзвінка не потрібно вводити будь-які персональні дані та реквізити платіжної картки (повний номер платіжної картки, строк її дії, ПІН-код до неї, одноразові ОТР-паролі для підтвердження операцій з використанням платіжної картки в мережі Інтернет).
Після реєстрації ви отримаєте детальні інструкції.
Повідомлення для клієнтів