Інформація для клієнтів!
Повідомлення для клієнтів
Повідомляємо про те, що деякі банкомати, термінали самообслуговування та POS-термінали Ощадбанку можуть не працювати через відсутність зв’язку. Наші партнери з компанії Київстар працюють над вирішенням технічних питань.
Незважаючи на це, всі сервіси Ощадбанку, не пов'язані з Київстаром, працюють стабільно.
З переліком найближчих відділень та банкоматів та їх розташуванням можна ознайомитись на сайті Ощадбанку (https://www.oschadbank.ua/map) та в застосунку Мобільний Ощад.
Для зв’язку з Контакт-центром Ощадбанку можна використовувати стаціонарний телефон, номер 0800210800, встановити зв’язок з оператором через чат-бот у мобільному застосунку Мобільний Ощад або скористатись сервісом «дзвінок з сайта банку».
Здійснити web-дзвінок можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Повідомлення для клієнтів