Національний роумінг – можливість мати доступ до своїх коштів навіть якщо ваш оператор мобільного зв’язку не працює
Повідомлення для клієнтів
Нещодавно багато клієнтів українських банків зіткнулися з проблемами доступу до своїх фінансів через диверсію ворога – один з українських операторів мобільного зв’язку тимчасово припинив надавати послуги. Чи можна уникнути цього в подібних ситуаціях у майбутньому? Так, завдяки національному роумінгу.
Українські мобільні оператори Київстар, Vodafone Україна та lifecell реалізували можливість у рамках національного роумінгу користуватись не лише голосовими дзвінками й SMS, а й мобільним 2G/3G-Інтернетом на швидкості до 512 Кбіт/с.
Такий функціонал дає змогу при зникненні зв’язку одного оператора підключатись до мережі іншого та бути на зв’язку з близькими онлайн, користуватись мобільним банкінгом, обмінюватись повідомленнями в месенджерах, дивитись новини тощо.
При цьому тарифікація послуг у національному роумінгу зберігається відповідно до тарифного плану оператора, послугами якого користується абонент.
Для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично. Якщо підключення до мережі іншого оператора не відбувається, необхідно здійснити налаштування вручну.
Абоненти Київстар та Vodafone можуть скористатись цією опцією, здійснивши налаштування вручну на смартфоні:
- відімкнути автоматичний вибір мережі;
- на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор;
на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі; - знайти й обрати доступну мережу – Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell;
- якщо зареєструватись не вдалось, спробувати ще раз або обрати іншу мережу;
- перевірити можливість використання мобільного Інтернету – відправити повідомлення в месенджері.
Звертаємо увагу на те, що підключення національного роумінгу може створити додаткове навантаження на мобільні мережі. Щоб усі абоненти були на зв’язку у важливий момент, оператори радять:
- вимкнути автозавантаження в месенджерах та інших додатках (наприклад, автоматичне оновлення в Play Market та App Store через мобільні мережі);
- у налаштуваннях смартфона заборонити додаткам, що працюють у фоновому режимі, використовувати мобільний трафік;
- встановити нижчу якість відео в YouTube та інших відеострімінгових сервісах;
- за наявності використовувати Wi-Fi;
- важливо раз на день намагатись повернутись (під’єднатись) до мережі свого оператора – вручну або увімкнувши автовибір мережі.
Зверніть увагу!
При реєстрації номера в національному роумінгу відсутня технічна можливість виконувати виклики на короткі сервісні номери.
Для отримання інформації та вирішення питань звертайтесь за тел.: 0800 400 111 (безкоштовно для всіх українських операторів).
Для заміни та відновлення SIM-картки чи eSIM, блокування номера та керування безпекою при отриманні повідомлення щодо дій за вашим номером звертайтесь за тел.: 0800 400 222 (безкоштовно для всіх українських операторів).
Повідомлення для клієнтів