Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Ощад першим серед усіх банків у світі запровадив опцію дзвінків клієнтів у Viber

Новини Ощаду

Відсьогодні Ощад надав своїм клієнтам унікальну опцію – можливість телефонувати до банку безпосередньо із застосунку Rakuten Viber. Наразі таку опцію не надає жоден інший банк у світі. Дзвінки можна здійснити через акаунт банку Oschadbank у Viber (куди, приміром, надходить інформація про рух коштів за рахунком), або просто натиснувши в сервісі дзвінків Viber комбінацію *333. Також здійснити дзвінок можна з розділу «Зворотний зв’язок» на сайті Ощадбанку за посиланням https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok.

Щоб скористатися цією функцію, клієнт Ощаду має використовувати акаунт Viber, зареєстрований на український мобільний номер.

«Цей ексклюзивний сервіс значно спростить спілкування з банком для багатьох наших клієнтів. Особливо він стане в пригоді тим, хто перебуває на тимчасово окупованих територіях або за кордоном. Запровадження цієї послуги – черговий крок на шляху цифрової трансформації Ощадбанку. В її рамках лише минулого року ми здійснили 10 оновлень мобільного застосунку, протягом яких додали 25 нових функцій та сервісів», – зауважив Сергій Наумов, голова правління Ощадбанку.

«Наші клієнти вже кілька років цікавляться можливістю використання месенджерів для зв'язку з банком. Зараз, під час повномасштабної війни, багатьом з них особливо важливо мати канал зв'язку, альтернативний мобільному. Переважна більшість наших клієнтів користуються Viber, тому рішення щодо бізнес-дзвінків у цьому застосунку задовольнить цю потребу. Дзвінки у Viber для нас є альтернативним каналом безкоштовного зв'язку через популярний месенджер», – відзначив Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.

Усі дзвінки через застосунок Rakuten Viber до банку є безкоштовними незалежно від місцезнаходження клієнта Ощаду.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку