Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Ощад підписав Хартію з фінансової інклюзії та реінтеграції ветеранів і ветеранок

Новини Ощаду

Ощадбанк за ініціативи Національного банку та Європейського банку реконструкції та розвитку долучився до Хартії з фінансової інклюзії та реінтеграції ветеранів. Відповідний документ підписав голова правління Ощадбанку Сергій Наумов.

Згідно з цією хартією, Ощадбанк зобов’язується підтримувати реінтеграцію та ресоціалізацію ветеранів і ветеранок війни в цивільне життя і захищати їхні економічні інтереси та можливості, роблячи внесок в інклюзивність фінансового сектору в Україні.

Ощад робитиме все можливе, щоб фінансові послуги для ветеранів та ветеранок були доступними та інклюзивними. Банк зобов’язався усувати перешкоди, які можуть заважати ветеранам та ветеранкам повернутись до роботи, запровадивши інклюзивну кадрову політику; покращувати доступність своїх приміщень для клієнтів і співробітників-ветеранів; підтримувати підприємців, які можуть наймати або обслуговувати ветеранів, щоб ці бізнеси ставали більш інклюзивними.

«Бізнес, громади та все суспільство мають взяти відповідальність за якісну інтеграцію наших захисників і захисниць, які повертаються з війни, до мирного життя. Так само, як вони взяли відповідальність за рідну країну, коли стали на її захист зі зброєю в руках. Переважну більшість зобов’язань, що передбачені для підписантів хартії, Ощад давно втілює в життя. Вже десять років ми реалізуємо власну стратегію інклюзивності, яка наприкінці минулого року отримала нове дихання завдяки програмі «Моя безбар’єрність». Підписання хартії фактично є офіційним оформленням намірів допомагати нашим героям краще акліматизуватись у мирному житті, що вже реалізується банком», – зазначив Сергій Наумов, голова правління Ощадбанку.

Програма Ощадбанку «Моя безбар’єрність», що стартувала в жовтні 2023 року, значною мірою сфокусована на спеціальній сервісній моделі обслуговування людей з інвалідністю та окремо ветеранів. Окрім полегшення доступності банківських відділень програма базується на принципах рівного ставлення до всіх груп клієнтів, людяного сервісу, комфорту під час фізичного перебування у відділенні та при дистанційному обслуговуванні. Модель передбачає наявність у відділеннях Ощадбанку спеціальних працівників, які надаватимуть консультації ветеранам та ветеранкам не лише щодо банківського сервісу, але й з набагато ширшого кола питань – наприклад, щодо психологічної та юридичної підтримки.

Окрім того, в Ощаді запроваджено програму реінтеграції ветеранів з числа власних працівників у трудовий колектив. Наразі 46 демобілізованих працівників банку повернулись до роботи. Для їх успішної адаптації розроблено спеціальну програму, що складається з медичного, психологічного, соціального, юридичного на навчального напрямів. До того ж банком підписано угоду про співпрацю в працевлаштуванні ветеранів із Veteran Hub.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку