Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.40 41.90
EUR 42.95 43.95

Ощадбанк відзначено за успішну реалізацію інклюзивних ініціатив

Новини Ощаду

Ощад посів І місце в номінації «Кращий приклад впровадження інклюзивного підходу» за реалізацію інклюзивної програми «Моя безбар’єрність» в рамках UKRAINIAN CX EXCELLENCE 2024 – всеукраїнської премії за найкращий клієнтський досвід (СХ). Мета рейтингу – відзначення особливих досягнень компаній у впровадженні кращих СХ-практик та ефективних кейсів клієнтоцентричних підходів. У змаганні за першість в 15 номінаціях, пов’язаних із клієнтським досвідом, брали участь понад 300 компаній. На церемонії було представлено 93 кейси від 55 українських та міжнародних бізнесів, що працюють в Україні  

«Під час великої війни впровадження інклюзивних ініціатив набуло ще більшого значення. Мета програми Ощадбанку «Моя безбар’єрність» створення безперешкодного середовища для всіх груп клієнтів. У цій програмі ми особливо акцентуємо увагу на потребах людей з інвалідністю та ветеранів / ветеранок. Обов’язок суспільства – усунути перешкоди, які заважають отримувати рівні послуги всім групам клієнтів, а також стримують адаптацію, реабілітацію та самореалізацію демобілізованих захисників України», – прокоментував Сергій Наумов, голова правління Ощадбанку.

«Моя безбар’єрність» є відповіддю на виклики, які ставить перед нами час. Вона містить три основні компоненти – фізичну доступність нашої мережі, спеціальну сервісну модель та відповідне навчання співробітників, а також покращення ІТ-сервісів, щоб зробити послуги Ощаду ще більш інклюзивними. По кожному з цих напрямів роботи ми маємо суттєвий прогрес і тому вважаємо присудження нам цієї нагороди абсолютно виправданим», – вважає Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.

Ощад має 25 суперінклюзивних відділень за власним проєктом (два з яких, на жаль, знаходяться на тимчасово окупованій території) та збільшує частку мережі, яка повністю відповідає державним вимогам інклюзивності. Наразі таких установ в Ощадбанку більше половини. Для забезпечення належного обслуговування всіх груп клієнтів банк реалізовує широку внутрішню програму навчання «Інклюзивно привітні», в якій беруть участь близько 10 тисяч працівників. Покращення IT-сервісів має на меті розвиток безбар’єрних цифрових послуг, які кожний клієнт може отримати віддалено з будь-якої точки світу. Останнє вагоме досягнення в цій сфері – запровадження цифрового онбордингу, завдяки якому стати клієнтом Ощадбанку та оформити цифрову картку можна без відвідування відділення.

До інших напрямів програми «Моя безбар’єрність» належить участь у спільних з партнерами проєктах з фізичної реабілітації ветеранів / ветеранок, зокрема допомога Superhumans Center та створення мобільного реабілітаційного модуля в Овручі Житомирської області. Важливий напрям роботи банку – інформаційна кампанія з пропагування кращих безбар’єрних практик. Так, у березні цього року Ощадбанк провів масштабу конференцію з цих питань. Також банк є партнером тревел-шоу з інспектування міст України на предмет безбар’єрності «Відвал ніг», ведучим якого є ветеран російсько-української війни Олександр Терен.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку