Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Інформація щодо роботи Ощадбанку

Новини Ощаду

Шановні клієнти!

У зв’язку з посиленими карантинними заходами та відповідним рішенням Національного банку повідомляємо  інформацію щодо роботи Ощадбанку.

Усі внутрішні системи банку працюють в стандартному режимі без обмежень.

Ощаданк забезпечує безперебійне підкріплення готівкою банкоматів та відділень, інкасацію торговельної мережі, приймання і обробку карток всіх банків у банкоматних мережах та мережах POS-терміналів.

Усі операції можна проводити в дистанційному сервісі «Ощад 24/7». Ця система повноцінно дублює послуги, що надаються у відділеннях банку. В «Ощад 24/7» ви матимете доступ до всіх своїх рахунків, депозитів, операцій з обміну валют та ін.

Клієнти-підприємці можуть обслуговуватись у СorpLight, де доступні всі основні операції з банківськими рахунками та платіжними документами.

Ключові відділення банку працюватимуть, але можливі зміни в їх графіку роботи – скорочення часу роботи відділень, встановлення різного часу для обслуговування людей старшого віку та інших категорій клієнтів, перерви на санітарну годину.

Інші відділення тимчасово призупинять роботу. Це необхідний крок у рамках заходів, пов'язаних із карантином.

Отримати інформацію щодо роботи Ощадбанку можна на карті відділень, у чат-боті Telegram Oschadbot та в Контакт-центрі за телефоном 0 800 210 800.

У цей непростий для країни час Ощадбанк залишається з вами.

Зберігайте спокій і будьте здорові.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку