Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

ТВІЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІН-КОД

Для встановлення ПІН-коду за допомогою голосового помічника Софії:

  • 1
    Зателефонуйте за номером

    0800210800

  • 2
    Після привітання голосового помічника

    і уточнення «Скажіть, будь ласка, з якого питання Ви до нас телефонуєте» достатньо відповісти «хочу встановити ПІН-код»

  • 3
    Далі слідуйте підказкам помічника:

    назвіть або введіть останні 4 цифри картки, п’ятизначний код з СМС

  • 4
    Задайте

    новий ПІН-код

  • 5
    Введіть

    ПІН-код повторно для підтвердження.

Для встановлення ПІН-коду через банкомат або платіжний термінал Ощадбанку:

  • 1
    Надішліть СМС

    з цифрою 2 та останніми 4 цифрами номеру картки на короткий номер 8052*. Наприклад: 2 1234

  • 2
    Отримайте СМС

    з кодом аутентифікації для встановлення ПІН-коду на свій фінансовий номер

  • 3
    Вставте картку

    в банкомат або платіжний термінал

  • 4
    Введіть код з СМС

    в меню для вводу ПІН-код

  • 5
    Оберіть пункт меню «Змінити ПІН-код»

    та введіть новий ПІН-код

  • 6
    Повторно введіть ПІН-код

    для його підтвердження

*вартість СМС на короткий номер 8052 тарифікується відповідно до тарифів мобільного оператора

Користуйтесь карткою і пам'ятайте
Робіть запит на отримання коду аутентифікації безпосередньо перед встановленням ПІН-коду. Нікому не повідомляйте код аутентифікації та ПІН-код по карті.