Особливості та переваги Visa Business Platinum
Visa «Консьєрж-сервіс» - це
універсальний помічник, якому можна доручити рішення практично всіх питань, організувати подорож сьогодні коли квитків вже немає або нагадає про важливі події у календарі. А ще можете бути впевнені кожному запиту приділяється максим уваги навіть до дрібних деталей. Послуги надаються через дистанційні канали зв’язку 24/7 і обов’язково конфіденційно
Щоб долучитись до сервісу відкрийте одну з преміальних карток від Ощаду
Консьєрж, надає широкий спектр послуг, серед них:
Як зв’язатись з консьєрж-сервісом?
Як зв’язатись з консьєрж-сервісом?
- Телефон +38 (044) 300 05 03
- Telegram-bot mssg.me/service_concierge
- Viber-bot mssg.me/service_concierge
- Чат-бот WhatsApp
- e-mail visa@concierge.link
Підключення та користування – безкоштовні.
Запитання/відповіді
GCAS Глобальна служба підтримки клієнтів
У разі втрати або крадіжки карти міжнародна служба клієнтської підтримки Visa допоможе заблокувати картку протягом 30 хв., організувати заміну картки протягом 3 робочих днів та забезпечити екстрену видачу готівки.
Де б не перебував клієнт із Visa Platinum, потрібно звертатись до клієнтської підтримки по номеру телефона +380 44 499 39 75 (для міжнародних дзвінків та дзвінків по Україні) чи перевірити наявність номеру в країни перебування. Послуга платна відповідно до тарифів міжнародної платіжної системи Visa. Детальніше на сайті Visa