Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.40 41.90
EUR 42.95 43.95

Страхування подорожуючих

Страхування для подорожуючих – це розширена програма страхування для держателя картки.
Програма діє лише за умови 50% оплати вартості транспортних витрат та розміщення під час поїздки карткою Visa Platinum Business від Ощадбанку.

До програми включена більшість видів спорту за умови, що держатель картки не є професійним спортсменом, учасником змагань та формат занять спортом передбачає необхідний рівень безпеки.

Програма забезпечує покриття таких напрямків:

ВипадокСума
Затримку рейсу / багажу на >4 годин$500 /$250
Медичні витрати$50 000
Витрати на евакуацію та репатріацію$500 000
Невідкладна стоматологічна допомога$1 000
Втрату особистого майна$1 000
Нещасний випадок$100 000
Втрату документів$100

Страхування Covid-19 від Visa

У разі захворювання потрібно повідомити страхову. За таких обставин всі медичні витрати клієнт оплачує самостійно, а після повернення в країну постійного проживання подає заяву на компенсацію. Такий страховий випадок буде розглядатись як звичайний медичний.

У разі: якщо поїздка запланована та оплачена або повинна бути оплачена по договору, але раптово захворіли на COVID-19, і поїздка відмінилась, а лікар відправив на примусовий карантин, можна подати документи на страхове покриття, бо скасувалась поїздка. Страховій необхідно надати офіційні медичні документи, що підтверджують діагноз, після цього запит буде розглянутий.

При настанні страхового випадку, необхідно звернутися до Консьєрж-сервісу Visa через зручний канал комунікації: +38 044 300 0503 I visa@concierge.link I чат-бот в Telegram або Viber

Захист від внутрішнього шахрайства.

Захист від внутрішнього шахрайства (Corporate Liability Waiver Insurance) забезпечує захист від несанкціонованого використання співробітниками Компанії корпоративних карток.
Що покривається?
• випадки, коли були зроблені витрати з корпоративної картки Компанії, не пов'язані з основною діяльністю, і Компанія не може отримати відшкодування від працівника;
• несанкціоновані платежі, зроблені за 136 днів до дати виявлення такого зловживання.
Максимальна сума виплат за період 365 днів на держателя картки $25 000, та $1 650 000 на компанію.

Претензія подається:
• У випадку виявлення шахрайських дій співробітника Компанії, які підпадають під страховий випадок, Компанія, або її представник повинні зателефонувати за номером телефону 0207 528 4642 (Англійська мова)
• Претензія також може бути направлена електронною поштою creditcardclaims@broadspire.eu
• За адресою: Crawford and Company Jan Olieslagerslaan 41, B-1800 Vilvoorde, Brussels, Belgium
• У Компанії є 45 днів на те, щоб надати детальний доказ втрати. Компанія бере мінімальну участь після того, як заповнить форму заявки та направить її адміністратору International SOS. Ніякої додаткової інформації від емітента не потрібно.