Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.40 41.90
EUR 42.95 43.95

Цінніше за золото

«У цього бренда багато схвальних відгуків? Ок, можна спробувати», – так часто думають споживачі, обираючи покупки. Але якщо ви власник бізнесу, то знаєте, що кожен позитивний відгук – дуже дорогий, бо їх залишають не надто часто. «Будуй своє» пропонує декілька підказок, як все ж таки мотивувати задоволених покупців поділитися враженнями про вашу продукцію.

 

Прохання до клієнтів

Як правило, люди люблять відчувати власну значущість. Тому, якщо ви попрохаєте розповісти, що вони думають про ваш товар, цілком вірогідно, що клієнт напише свою думку. 
Які способи ви можете використати? Ось декілька можливих варіантів:  
1. Лист після купівлі. Запитайте клієнта, чи все йому сподобалося. Попрохайте залишити відгук на сайті чи у соцмережах. Важливо, щоб у листі було посилання, де одразу можна залишити відгук.
2. Прохання допомоги. Запитайте у своїх покупців, що їм найбільше подобається у вашому товарі, а що  варто покращити. Збирайте усі ідеї та підказки. Найкорисніші ви зможете опублікувати на сайті чи в соцмережах. До того ж деякі ідеї можуть підказати вам шляхи покращення вашого продукту. 
3. Використайте свою базу постійних клієнтів: чесно напишіть, що збираєте відгуки і будете дуже вдячні тим, хто їх залишить.

 

Підказка, де залишати відгук

Ніхто не витрачатиме багато часу, щоб залишити відгук. Спростіть цей процес до максимуму. Наприклад, зробіть окрему сторінку з відгуками на вашому сайті. Якщо ви додасте таку сторінку, це мотивуватиме клієнтів залишати відгуки, а для потенційних покупців підвищить привабливість вашого товару, бо відгукам довіряють більше, ніж опису на сайті. Варто налаштувати модерування коментарів, щоб убезпечити себе від тролів та неправдивих відгуків. 

 

Можливість стати зіркою

Багато людей прагнуть уваги. І ви цілком можете задовольнити це прагнення з користю для себе. Наприклад, публікуйте «найкраще фото/відео тижня від наших покупців» або запитуйте ваших фоловерів у соцмережах, що їм найбільше подобається у вашому товарі або як він допоміг їм у якійсь ситуації. 

 

Бонуси

Зазвичай, якщо людина задоволена товаром, вона сприймає це як належне. І щоб мотивувати покупців витратити власний час на написання відгуку, можна пообіцяти їм бонуси. Наприклад, якщо клієнт залишає відгук на вашому сайті чи в соцмережі, ви нараховуєте йому бали, які можна використати як знижку під час наступної купівлі. Гарний варіант – влаштувати конкурс на найкращий відгук: він також може збільшити органічне охоплення, бо коментарі бачитимуть і знайомі ваших клієнтів. 

 

Перевищення очікувань

Усі ми любимо приємні дрібниці. І якщо ви приємно здивуєте ваших клієнтів, шанси на позитивний відгук збільшаться. Це не обов’язково має бути щось дороге. Можна додати до пакунку з товаром гарну листівку або пробник іншого товару. Або ж зробіть щось незвичайне, подаруйте клієнту маленьке шоу: якщо ви, наприклад, продаєте готову їжу, кур’єр, що її доставляє, може бути вдягненим у національний костюм. За приємні несподіванки люди хочуть віддячити, отже, імовірно, ви матимете бажаний результат.  

 

Пошук в інтернеті 

Інколи відгуки про ваш товар уже є, їх лише потрібно знайти. Відстежуйте згадування про ваш бренд в інтернеті на різних ресурсах. Це, до речі, допоможе вам не проґавити і негативні відгуки та оперативно на них відреагувати. На позитивні відгуки ви можете посилатися на вашому сайті або публікувати їх у соцмережах. Можна також просити тих, хто згадував ваш бренд у власному акаунті, залишити відгук і на ваших сторінках у соцмережах. 

Якщо людина залишила відгук, завжди варто відповідати. Усім приємно мати зворотний зв’язок. І ваше щире «дякую» може мотивувати інших також написати про власні враження від вашого товару. 

Спробуйте використати ті підказки, що здаються вам найкращими для вашого бізнесу, та нехай вони дадуть швидкі результати!

АТ "Ощадбанк"