Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

ДОБІРКА КАРАНТИННОГО КОНТЕНТУ

Підбірка контенту

ПОЧИТАТИ

Організація віддалених співробітників

Наразі більшість компаній змушені в екстреному режимі робити свої офіси віртуальними, переводячи своїх працівників на віддалену роботу. У цій ситуації керівники можуть наштовхнутися на проблему неготовності до віртуального керування командою. Хоча завжди бажано заздалегідь встановлювати чітку політику віддаленої роботи та готувати до неї своїх співробітників, у швидко мінливих кризових обставинах цей рівень підготовки може бути недостатнім. Harvard Business Review дає поради для покращення залучення та продуктивності віддалених працівників, навіть коли часу на підготовку мало.

По-перше, важливо зрозуміти загальні проблеми: від відволікань до відсутності особистого спілкування. Тоді керівники можуть не тільки контролювати, але й емоційно підтримувати в умовах ізоляції віддалених працівників за допомогою регулярних, структурованих контактів через різні варіанти спілкування. Важливо забезпечити можливості для соціальної взаємодії, постійно заохочувати співробітників та надавати їм емоційну підтримку.

Підтримка бізнесу від Facebook

Facebook створив кілька ініціатив, щоб допомогти малому бізнесу пройти пандемію COVID-19. Окрім створення спеціалізованого центру для підприємств, що постраждали від спалаху коронавірусу, Facebook планує запровадити грантову програму на 100 мільйонів доларів на допомогу 30 000 малим підприємствам у більш ніж 30 країнах, де функціонує Facebook. Наразі відомості обмежені, а заявки ще не відкриті, але, як очікується, програма гранту соціальної мережі буде спрямована на:

  • збереження робочої сили бізнесу
  • Допомогу з витратами на оренду
  • допомога у залученні клієнтів
  • Покриття операційних витрат

Заявки будуть доступні протягом найближчих тижнів. Для того щоб отримати повідомлення, як тільки програми відкриються, можна зареєструватися тут. Також Facebook запустив центр бізнес-ресурсів, що містить поради щодо негайних дій, 30-сторінковий інструментарій щодо стійкості бізнесу та короткі посібники щодо використання продуктів Facebook у цей час - наприклад, для ефективних продажів продукту в Facebook та Instagram та віртуальних сеансів через Messenger та WhatsApp. Зрештою, Facebook рекомендує продовжувати розвивати бренд, послідовно публікуючи дописи, та заохочує взаємодіяти з клієнтами.

ПОДИВИТИСЬ

Англійська для бізнесу та підприємництва

Карантин – саме час надолужувати прогалини у знаннях. Робота більшості підприємців вимагає англійської мови та вміння її застосовувати у специфічних обставинах. Навіть маючи високий рівень володіння мовою, бізнесмени можуть мати проблеми з її фаховим застосуванням. Саме для них створено курс бізнес-англійської від Prometheus, в якому відеолекції, тести та тексти направлені на розширення словникового запасу та розвиток вміння легко формувати думки в обставинах, що потребують швидкого реагування. При цьому тексти курсу містять корисну для підприємців інформацію про бізнес-планування та аналітику ринку, а завдання курсу допоможуть скласти презентацію власного продукту англійською мовою.

СПРОБУВАТИ

Інструменти для віддаленого мозкового штурму

Віддалена робота у звичайних обставинах передбачає акцент на ефективності та правильності виконаних завдань. Зазвичай, творчі командні процеси не проводяться в онлайн-режимі, бо потребують емоційного зв’язку членів команди. Але під час вимушеної ізоляції колективу також необхідно продовжувати розвивати креативні процеси. Для цього стануть у пригоді наступні додатки:

Miro – онлайн-дошка, на якій можливо робити картинки, прикріплювати документи, малювати та клеїти стікери в режимі реального часу. Додаток може слугувати як центр для роботи всієї команди та надає можливість членам колективу активно розподіляти відповідальність та брати участь у зустрічах команди, мозкових штурмах та навіть корпоративних вечірках в режимі реального часу.

Stormboard – це спільний робочий простір, який допомагає генерувати, організовувати та вдосконалювати ідеї, розставляти пріоритети, робити віртуальні зустрічі, мозкові штурми та проєкти більш продуктивними та ефективними. Окрім організації брейнстормінгів, додаток дозволяє перетворювати ідеї в дії через інструменти планування та проєктування, призначення завдань команді та встановлення термінів та цілей.

Онлайн-сервіс Mural дає можливість креативним командам проводити спільні обговорення та візуально відтворювати ідеї для розв'язання важливих проблем. Додаток дозволяє швидко створювати діаграми та може інтегруватися з іншими інструментами для віддаленої роботи, як-от Slack, Dropbox, OneDrive, Microsoft Teams, JIRA, GitHub та Google календарем.

Groupmap – інструмент для віртуальних мозкових штурмів. Він вирішує проблему домінації певних людей у спільних обговореннях над більш тихими, маючи інструменти для фіксації індивідуального мислення та розкриття групової перспективи в режимі реального часу.

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"