Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

ДОБІРКА КОНТЕНТУ ЗА ТИЖДЕНЬ

Підбірка контенту

ПОЧИТАТИ

Уподобання споживачів у 2020 році

Соціологи компанії Euromonitor International вже понад 10 років вивчають поведінку споживачів в усьому світі. Не так давно вони передбачили тренд на екологічний спосіб життя. Компанія опублікувала прогноз, в якому описує,   як технологічні новинки та соціальні течії можуть вплинути на поведінку споживачів щодо тих чи інших товарів. Серед передбачуваних трендів дослідники виділили посилене впровадження смарт-пристроїв із підтримкою штучного інтелекту в повсякденне життя. Згідно зі статистикою Euromonitor International, 12% світових споживачів у 2019 році користувалися девайсами з голосовим помічником. Разом з тим, 41% з опитаних компанією людей згодні давати більше грошей за «розумну» техніку, ніж за звичайну. Внаслідок користування вже звичними віртуальними помічниками Siri або Google Assistant, у людей розвинулися нові звички, на зразок використання голосового або жестового управління, що також варто брати розробникам до уваги.

Також дослідники компанії зробили висновок зі збільшення числа людей, що працюють віддалено з дому. За даними Euromonitor International, споживачі, які проводять робочий час вдома, не хочуть залишати його заради інших занять. Це може привести до значних змін в перевагах в одязі, їжі та розвагах. Серед інших трендів компанія прогнозує появу майданчиків-агрегаторів для зв'язку компаній і користувачів. Такі майданчики дозволять споживачам контролювати свої персональні дані. Також експерти говорять про швидке виникнення нової галузі товарів, призначених для споживачів з обмеженими фізичними та ментальними можливостями. Існуючі продукти також будуть адаптуватися під цю групу.

Найкращі інвестиції в 2020 році

Bank of America Merrill Lynch (BofAML), команда аналітиків в області інвестування, визначили  економічні «мегатренди» і розробили план для довгострокового інвестування. Експерти прогнозують зниження зростання світової торгівлі, а також нездатність центральних банків переорієнтувати економіку. У звязку з цим аналітики BofAML визначають реальні активи (товари, сільськогосподарські угіддя, дорогоцінні метали та нерухомість) як найбільш перспективні для інвестицій. Також очікується зростання представленості продуктів і послуг для середнього класу на ринках: вигідно інвестувати в холодильники, пральні машини, туризм, освіту, охорону здоров'я і розваги. Також важливо враховувати, що в цьому десятилітті кількість літніх людей перевищить число дітей. Це може призвести до дефляції через більшу кількість заощаджень в порівнянні з витратами у цієї групи споживачів.

ПОДИВИТИСЯ

@AccidentallyWesAnderson пройшов шлях від невеликогоInstagramпроєкту до лідера думок у своїй ніші. Сьогодні це бренд з власним стилем та мовою. За два роки він зібрав аудиторію у понад 800000 підписників, успішно веде партнерства з іншими брендами та має 15 000+ користувачів за платною підпискою.

Валлі Ковал, засновник @AccidentallyWesAnderson, для youtube-каналу Content Marketing Institute розповідає, як за допомогою Instagram зробити так, щоб ваш бренд зростав. На прикладі власного проєкту він аналізує попередні помилки та фактори, які призвели до успіху. Він висвітлює питання, на його думку, ключового – залучення аудиторії, а також говорить про важливість контексту та історії при презентації бренду.

Більше інформації у відео тут.

СПРОБУВАТИ

Додатки з доповненою реальністю

За даними досліджень, 60% споживачів віддають перевагу магазинам з підтримкою AR - доповненої реальності. 40% платили б більше за продукт, якби мали можливість випробувати його через AR. Середньому та малому бізнесу варто всерйоз замислитися про використання цієї функції при продажах. Наприклад, продавці меблів і домашнього оздоблення можуть зацікавитися платформою Houzz   - AR-додатком для планування інтер'єру.

Інтерфейс Houzz схожий на інтернет-магазин, в якому користувачі можуть розглядати і купувати продукти, використовуючи додаток. Також в Houzz є функція адаптації меблів до простору споживача: завантаживши фото кімнати, в якій передбачається зміна інтер'єру, користувач може отримати адаптоване 3D зображення з новими товарами на фотографії кімнати. Також можна подивитися, як будуть виглядати меблі при різному освітленні.

Ще одна корисна програма з функцією доповненої реальності -YouCam Makeup.  

Вона буде корисна підприємцям, які працюють в сфері краси або продають косметику. Додаток пропонує користувачам тестувати онлайн косметику від різних брендів, вивантажуючи свої фотографії, редагуючи і коригуючи їх за допомогою макіяжу, зміни кольору волосся, помади або відтінку шкіри.

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"