Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

ДОБІРКА КОНТЕНТУ ЗА ТИЖДЕНЬ

Підбірка контенту

ПОЧИТАТИ

Про холодний імейлінг

Надсилання холодних листів може бути ризикованою справою: є велика ймовірність, що надісланий email навіть не буде відкритий, прочитаний або не отримає відповідь. Однак існують способи підвищити шанси на отримання відповідної реакції. Small Business Trends наводить кілька порад для email-маркетологів, роблячи особливий акцент на витримці правильного tone of voice листів. Також видання рекомендує робити контент ціннісним, ставити запитання одержувачу листа, скорочувати теми та вибирати правильний час для відправки.

Про оптимальний life-work баланс

Підприємництво — не та робота, в якій є чіткі межі між тим, коли бізнесмен «включений» в роботу і коли він «виключений». Іноді відсутність можливості не відволікатися на роботу, особливо розумово, стає серйозною проблемою. Але в більшості випадків можна збільшити ступінь абстрагування від роботи у вихідні дні та неробочий час. Harvard Business Review наводить кілька лайфхаків. Для початку, підприємцю варто чітко визначити для самого себе межі робочого часу, за які не можна виходити. Потім слід переконатися в ясності розуміння того, що і коли потрібно зробити. Важливим моментом є те, що підприємцю потрібно фіксувати все в планері, а не намагатися запам'ятати весь список поточних справ. Також потрібно проговорити з колегами час, придатний для вирішення робочих питань, або ж просто декілька разів продемонструвати його, не відповідаючи на робочі повідомлення з 18 і до 9 ранку наступного дня. Фінальним кроком до встановлення оптимального life-work балансу буде правило "залиш роботу на роботі". Для того щоб мати декілька вечірніх годин повністю для себе, потрібно повністю викладатися протягом робочого дня.

Про клієнт-орієнтовану культуру компаній

Forbes  дає поради для тих, хто хоче змінити орієнтири культури своєї компанії на обслуговування клієнтів. На думку автора колонки, почати варто з формулювання мети, яка буде досить короткою, щоб бути такою, що запам'ятовується, і досить довгою, щоб мати сенс, зрозумілий співробітникам, та легкою для втілення через дії. Така мета повинна бути наскрізною ідеєю в усьому, що робить підприємець і його співробітники: в тому, як він наймає нових людей, як працює з новими підлеглими і в тому, як обслуговуються клієнти. Складнощі можуть з’явитися на етапі впровадження мети, але якщо в свідомості співробітників буде чітке уявлення про завдання бізнесу та важливість уваги навіть до клієнтів, що нічого не купляють, бізнес буде цілісним та привабливим для реальних покупців.

ПОДИВИТИСЯ

Про відеомаркетинг

Інститут контент-маркетингу — ресурс для підприємців, охочих дізнатися більше про маркетинг. У своїх відеороликах тривалістю не більше 3 хвилин Інститут акцентує увагу на важливості розповідання історій та брендингу для підприємств усіх розмірів й в усіх галузях. Зручна навігація за плейлистами дозволяє підприємцям швидко знаходити поради з маркетингу. З останнього відео власники малого та середнього бізнесу можуть дізнатися, як виростити аудиторію на YouTube, яка буде генерувати продажі для бізнесу. Тім Шмойер, засновник Video Creators, розповідає про деякі тактики конвертації глядачів YouTube в продажі, підкреслюючи важливість продумування стратегії просування відео ще на стадії його створення.

Про те, як зробити бренд більш впізнаваним

Засновник консалтингової фірми зі стратегічних питань Convince & Convert Джей Бер веде канал на YouTube, на якому викладає 5-хвилинні відео на різні бізнес теми. Його канал зосереджений на тому, щоб вчити підприємців більше думати про свою аудиторію та власні потреби. У відео з The Talk Triggers Show Джей на практичних кейсах показує, як бізнесу, що має тисячі конкурентів, які пропонують практично одне й те саме, стати поміченим широкою аудиторією.

СПРОБУВАТИ

Нова служба підписки Scroll дозволяє відвідувати сотні веб-сайтів без реклами, при цьому не блокуючи її, повідомляє The Verge. В обмін на невелику плату, група компаній, що встановили партнерство зі службою, знімає рекламу на своїх платформах для підписників Scroll. Після того, як користувач реєструється в службі підписки, він може, не використовуючи спеціальних додатків і не встановлюючи розширень, відвідувати сайти-партнери без реклами. Scroll розміщає в браузері користувача файл cookie, який дозволяє веб-сайту не показувати рекламу. Служба підписки діє на веб-сайтах, які відвідуються після входу в систему, як на робочому столі, так і на мобільному пристрої.

Оскільки рекламні оголошення не показуються, веб-сайти завантажуються швидше, і користувачі отримують менше рекламних трекерів. Читачі сайтів більше відчувають контроль над сайтами, які вони читають. При цьому доступ до використання деяких аналітичних інструментів не закривається і веб-сайти зможуть продовжувати використовувати партнерські посилання та зберігати дані користувачів. Вартість передплати для користувача становить 5 доларів на місяць, з яких Scroll залишає собі 1,5 долара, а решту компанії-партнери ділять між собою. Сума, отримана кожним, залежить від кількості часу, проведеного кожним конкретним користувачем на сайті партнера. Середній приріст доходу компаній від підписників Scroll становить 40%. Це доводить, що досить вигідно надавати споживачам контроль над тим, що вони бачать та читають.

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"