Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.40 41.90
EUR 42.95 43.95

ДОБІРКА КОНТЕНТУ ЗА ТИЖДЕНЬ

Підбірка контенту

ПОЧИТАТИ

 

Про таємного покупця

Міка Соломон, експерт з обслуговування клієнтів, таємний покупець брендів, як-от Walmart, Microsoft та Suntrust, написав книгу для організацій, які не мають можливості найняти таємного покупця або відомого консультанта, але хочуть забезпечити першокласне обслуговування клієнтів. «Таємний покупець» - це метод надання відгуків про обслуговування користувачів, послуги або сервісу, спрямований на оцінку споживчого досвіду. Книга Соломона «Ігноруй своїх покупців (і вони підуть)» - це практичний посібник зі зміни підходу до обслуговування клієнтів, в якому підприємець може знайти прості техніки для бачення свого бізнесу з точки зору споживача.

 

Про відносини співробітників з керівниками

Працівники, які не зустрічаються зі своїми менеджерами на регулярній основі, як правило, менш залучені в робочий процес, що призводить до зниження продуктивності. Управлінцям важливо не тільки наймати кваліфіковані таланти, але також зберігати співробітників, яких вони вже залучили у своє підприємство. Якщо менеджери не докладають зусиль для побудови відносин, залученість співробітників, найімовірніше, знизиться. Видання про бізнес Inc. Пропонує три кроки, які можуть допомогти менеджерам налагодити відносини з працівниками, та в результаті підвищити продуктивність підприємства. Перший крок - встановлення взаємних очікувань і цілей із самого початку співпраці. Також важливо для менеджера ставити у пріоритет заплановані зустрічі та 5-хвилинки зі своїми підлеглими - ніщо не говорить їм про ігнорування і знецінення так, як постійні зміщення за графіком та перенесення таких мінінарад. Остання порада, запропонована виданням менеджерам, полягає в тому, щоб бути для своїх співробітників більше коучем або наставником, ніж управлінцем. Адже сьогодні найбільш цілеспрямовані співробітники хочуть автономії та довіри в тому, що вони самостійно можуть виконати свої обов'язки на високому рівні.

Про інноваційний український стартап

Українські розробники створили портативну пічку Neoven, яку перші користувачі зможуть придбати вже в липні цього року. Управління механізмом можливо двома шляхами: кнопками на приладовій панелі та віддалено через додаток на смартфоні. Також до пристрою можна підключити сторонні девайси: мініхолодильники, блендер та електрочайник. У функції пристрою входить охолодження та підігрів продуктів і приготування напоїв. Засновники стартапу Neoven зазначають, що зібрали на Kickstarter суму, в чотири рази більшу, ніж початково очікували.

 

ПОДИВИТИСЯ

 

Про заперечення тих, хто не готовий інвестувати в пропозицію бізнесу

Санні Ленардуцці - молода медіаконсультантка, викладачка Authority Accelerator, що робить відеопоради щодо створення контенту, брендингу та маркетингу. На своєму youtube-каналі Ленардуцці обговорює засоби та методи ведення бізнесу в енергійній та цікавій манері. У своєму останньому відео влогерка розповідає про те, як підприємцю варто відповідати на претензії клієнта щодо надмірно високої, на його думку, ціни на продукт, правильно оцінювати свою пропозицію та справлятися з подібними запереченнями.

 

СПРОБУВАТИ

 

Додатки для роботи з клієнтами

Додатки для управління взаємовідносинами з клієнтами, або CRM, допомагають відстежувати все, що пов'язано з клієнтами: контактну інформацію, минулі й очікувані покупки, а також вже проведені продажі.

Streak - це CRM для малого бізнесу, що використовує Gmail або Google Apps, який інтегрується з обома. Замість організації клієнтів за контактами, додаток дозволяє відстежувати, де знаходиться бізнес у своїх ділових відносинах зі споживачами: наприклад, на стадії пітчингу, угоди або повторюваних продажів. Також через Streak можна переглядати всі електронні листи, пов'язані з кожним клієнтом, а стрічка новин тримає всіх членів команди в курсі подій, автоматично надаючи кожному доступ до електронної пошти, заміток і журналу викликів підприємства.

Insightly - ще один менеджер по роботі з клієнтами, який надає безліч функцій управління проєктами для малих підприємств і створює повне уявлення про клієнтів протягом усього процесу здійснення покупок. У додатку можна централізувати дані споживачів: класифікувати контакти за тегами, інтегрувати профілі в соціальних мережах і управляти потенційними покупцями. Також є функція створення завдань для членів команди, настройки конвеєрів для відстеження стану їх виконання та створення нагадувань електронною поштою. Отже, Insightly підходить відразу для трьох функцій: керування маркетингом, продажами та проєктного менеджменту.

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"