Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Інструменти контекстної реклами

Катерина Спориш

Купити товар чи послугу за вигідною ціною або на цікавих умовах — ось про що мріють українці. А підприємці — шукають способи опинитися у потрібний час в потрібному місці. Тому «Будуй своє» розібрався, де купують товари українці, де краще продавати та що для цього застосувати.

Шукати і знайти

Українці все більше купують в інтернеті, про що свідчить статистика. Наприклад, за 12 місяців 2017 р. лише на маркетплейсах групи компаній EVO (Prom.ua, Bigl.ua, Crafta.ua, Shafa.ua) українці витратили 14, 2 млрд грн. Ця сума на 61% більше за аналогічний період минулого року.

Підприємці, у свою чергу, шукають можливостей вчасно та влучно розповісти про себе світові, укріпити позиції бренду, завоювати нові ринки — перейти з B2B на B2C та інше.

Задля досягнення поставленої мети бізнесмени та бізнесвумен розповідають про себе усіма можливими способами. Традиційно, офлайн — використовуючи рекламу у друкованих виданнях, сітілайти тощо.

Однак, все частіше для цього використовують інтернет:

— соціальні мережі — Facebook, Instagram, канали на YouTube;

— маркетплейси — торгові площі Prom.ua, Bigl.ua тощо;

— аукціони, агрегатори цін — M.ua, де інтернет-магазини пропонують товари та ціни;

— спеціалізовані портали — Kidstaff та інші, відповідно до тематики товарів або послуг.

Також підприємці активно застосовують контекстну рекламу, що діє вибірково і демонструється тим відвідувачам, чиї інтереси збігаються із запитом. Іншими словами, рекламодавець у такому випадку опиняється в потрібний час у потрібному місці. Адже відповідно до даних компанії Google, 70% споживачів вивчають інформацію про товар та послугу в інтернеті. А в Україні кожен третій за кілька днів до купівлі товару та послуги шукає їх в мережі, використовуючи пошукову систему Google у понад 89% випадків. У 50% випадків потенційні покупці шукають інформацію через свої смартфони, і 43% з них роблять замовлення смартфоном. Саме зважаючи на таку статистику, все більше підприємців бажають витрачати рекламні бюджети на влучну рекламу в інтернеті.

Контекстна реклама — найбільше запитань

Щодо інструментів для контекстної реклами — у підприємців із досвідом просування в соціальних мережах виникає найменше запитань до налаштувань, а от у новачків — найбільше. Через безліч запитань і нерозуміння механізмів або ж невдалий досвід багато хто полишає цю ідею — просувати бізнес через контекст.

Насправді все — набагато простіше. Для просування в Google досвідченим підприємцям у нагоді стане Google Ads для керування кампаніями — з більш широким форматом налаштувань і функцій. Головний принцип роботи — коли користувачі пошукової системи вводять запит за ключовими словами, оголошення відображається вгорі та знизу сторінки результатів пошуку. У Google Ads пропонуються й інші формати — товарні оголошення, відеореклама.

Проте налаштування та інше часто лякають молодих підприємців. Для новачків розроблено AdWords Express. Це так само інструмент для застосування контекстної реклами для досягнення таких цілей: збільшення кількості відвідування сайту, дзвінків від клієнтів. На відміну від Google Ads, на налаштування знадобиться лише 15 хвилин, а оголошення відобразиться саме тоді, коли люди шукатимуть такі товари або послуги, тим самим збільшуючи шанси на замовлення. Тож не втрачаємо часу — створюємо обліковий запис та користуймося цим інструментом!

Створюємо акаунт правильно

Щоб створити рекламне оголошення, знадобляться декілька кроків. Для прикладу використаємо бізнес — кав’ярню «Кава та круасани».

1. Створюємо google-акаунт (обліковий запис), що буде ключем від пошти та інших сервісів. Для зареєстрованих користувачів виконуємо вхід у обліковий запис.

2. Ставимо мету реклами — або виконання дій на сайті, або відвідування магазина, або дзвінок клієнта.

3. Обираємо географію показу рекламного оголошення — від декількох кілометрів до всього світу.

4. Обираємо низку параметрів:

— мова показу рекламного оголошення;

— категорія бізнесу (кав’ярня);

— вказати продукти, що рекламуватимуться (кава, круасани).

5. Прописуємо описання бізнесу, товари, сайт (якщо останнього немає, реєструємо сторінку в Google+).

6. Додаємо зображення та логотипи.

7. Залишаємо контактний номер телефону.

8. Встановлюємо бюджет на день, вивчивши деталі.

9. Перевіряємо налаштування.

10. Вводимо дані платіжної інформації, застосувавши промо-код для «Будуй своє», дотримуючись політики використання промо-кодів.

Однак, не забуваємо про те, що існують умови отримання промо-коду.

1. Пропозиція надається виключно клієнтам із платіжною адресою в Україні. Один рекламодавець може використати лише один промо-код.

2. Аби активувати пропозицію «Платежі», введіть промо-код до вашого облікового запису до 31 грудня 2018 р. Щоб узяти участь у цій акції, вам необхідно ввести код упродовж 14 днів із моменту, коли у вашому першому обліковому записі Google Ads було зареєстровано перший показ оголошення.

3. Як отримати промо-кредит? Після введення промо-коду необхідно, щоб сума платежів за рекламу, витрачена на рекламні кампанії протягом 30 днів з дати введення вами промо-коду, складала не менше, ніж 300 грн (не включаючи ПДВ). Сплатити 300 грн недостатньо. Відлік рекламних витрат по сумі 300 грн розпочинається після того, як ви ввели промо-код.

4. Коли виконані умови 2 і 3, ви отримаєте промо-кредит відповідно до цієї пропозиції протягом приблизно 5 днів. Його суму ви побачите на сторінці «Платежі» вашого облікового запису.

5. Промо-кредит застосовується виключно до майбутніх рекламних витрат. Промо-кредит не нараховується до рекламних витрат, які відбулися до моменту введення промо-коду.

6. Повідомлення про вичерпання промо-кредиту рекламодавцям не надається, будь-яка реклама понад вартісний розмір промо-кредиту підлягає оплаті відповідно до обраного способу оплати. Якщо не хочете продовжувати рекламу, ви можете призупинити або видалити свої рекламні кампанії у будь-який час.

7. Для того, аби отримати право на отримання промо-кредиту, ви повинні своєчасно проводити платежі за рекламні послуги Google Ads і не допускати порушення договору про надання послуг Google Ads і політики Google Ads для рекламодавців.

8. Загальні умови та положення містяться тут.

АТ "Ощадбанк"