Купити товар чи послугу за вигідною ціною або на цікавих умовах — ось про що мріють українці. А підприємці — шукають способи опинитися у потрібний час в потрібному місці. Тому «Будуй своє» розібрався, де купують товари українці, де краще продавати та що для цього застосувати.
Шукати і знайти
Українці все більше купують в інтернеті, про що свідчить статистика. Наприклад, за 12 місяців 2017 р. лише на маркетплейсах групи компаній EVO (Prom.ua, Bigl.ua, Crafta.ua, Shafa.ua) українці витратили 14, 2 млрд грн. Ця сума на 61% більше за аналогічний період минулого року.
Підприємці, у свою чергу, шукають можливостей вчасно та влучно розповісти про себе світові, укріпити позиції бренду, завоювати нові ринки — перейти з B2B на B2C та інше.
Задля досягнення поставленої мети бізнесмени та бізнесвумен розповідають про себе усіма можливими способами. Традиційно, офлайн — використовуючи рекламу у друкованих виданнях, сітілайти тощо.
Однак, все частіше для цього використовують інтернет:
— соціальні мережі — Facebook, Instagram, канали на YouTube;
— маркетплейси — торгові площі Prom.ua, Bigl.ua тощо;
— аукціони, агрегатори цін — M.ua, де інтернет-магазини пропонують товари та ціни;
— спеціалізовані портали — Kidstaff та інші, відповідно до тематики товарів або послуг.
Також підприємці активно застосовують контекстну рекламу, що діє вибірково і демонструється тим відвідувачам, чиї інтереси збігаються із запитом. Іншими словами, рекламодавець у такому випадку опиняється в потрібний час у потрібному місці. Адже відповідно до даних компанії Google, 70% споживачів вивчають інформацію про товар та послугу в інтернеті. А в Україні кожен третій за кілька днів до купівлі товару та послуги шукає їх в мережі, використовуючи пошукову систему Google у понад 89% випадків. У 50% випадків потенційні покупці шукають інформацію через свої смартфони, і 43% з них роблять замовлення смартфоном. Саме зважаючи на таку статистику, все більше підприємців бажають витрачати рекламні бюджети на влучну рекламу в інтернеті.
Контекстна реклама — найбільше запитань
Щодо інструментів для контекстної реклами — у підприємців із досвідом просування в соціальних мережах виникає найменше запитань до налаштувань, а от у новачків — найбільше. Через безліч запитань і нерозуміння механізмів або ж невдалий досвід багато хто полишає цю ідею — просувати бізнес через контекст.
Насправді все — набагато простіше. Для просування в Google досвідченим підприємцям у нагоді стане Google Ads для керування кампаніями — з більш широким форматом налаштувань і функцій. Головний принцип роботи — коли користувачі пошукової системи вводять запит за ключовими словами, оголошення відображається вгорі та знизу сторінки результатів пошуку. У Google Ads пропонуються й інші формати — товарні оголошення, відеореклама.
Проте налаштування та інше часто лякають молодих підприємців. Для новачків розроблено AdWords Express. Це так само інструмент для застосування контекстної реклами для досягнення таких цілей: збільшення кількості відвідування сайту, дзвінків від клієнтів. На відміну від Google Ads, на налаштування знадобиться лише 15 хвилин, а оголошення відобразиться саме тоді, коли люди шукатимуть такі товари або послуги, тим самим збільшуючи шанси на замовлення. Тож не втрачаємо часу — створюємо обліковий запис та користуймося цим інструментом!
Створюємо акаунт правильно
Щоб створити рекламне оголошення, знадобляться декілька кроків. Для прикладу використаємо бізнес — кав’ярню «Кава та круасани».
1. Створюємо google-акаунт (обліковий запис), що буде ключем від пошти та інших сервісів. Для зареєстрованих користувачів виконуємо вхід у обліковий запис.
2. Ставимо мету реклами — або виконання дій на сайті, або відвідування магазина, або дзвінок клієнта.
3. Обираємо географію показу рекламного оголошення — від декількох кілометрів до всього світу.
4. Обираємо низку параметрів:
— мова показу рекламного оголошення;
— категорія бізнесу (кав’ярня);
— вказати продукти, що рекламуватимуться (кава, круасани).
5. Прописуємо описання бізнесу, товари, сайт (якщо останнього немає, реєструємо сторінку в Google+).
6. Додаємо зображення та логотипи.
7. Залишаємо контактний номер телефону.
8. Встановлюємо бюджет на день, вивчивши деталі.
9. Перевіряємо налаштування.
10. Вводимо дані платіжної інформації, застосувавши промо-код для «Будуй своє», дотримуючись політики використання промо-кодів.
Однак, не забуваємо про те, що існують умови отримання промо-коду.
1. Пропозиція надається виключно клієнтам із платіжною адресою в Україні. Один рекламодавець може використати лише один промо-код.
2. Аби активувати пропозицію «Платежі», введіть промо-код до вашого облікового запису до 31 грудня 2018 р. Щоб узяти участь у цій акції, вам необхідно ввести код упродовж 14 днів із моменту, коли у вашому першому обліковому записі Google Ads було зареєстровано перший показ оголошення.
3. Як отримати промо-кредит? Після введення промо-коду необхідно, щоб сума платежів за рекламу, витрачена на рекламні кампанії протягом 30 днів з дати введення вами промо-коду, складала не менше, ніж 300 грн (не включаючи ПДВ). Сплатити 300 грн недостатньо. Відлік рекламних витрат по сумі 300 грн розпочинається після того, як ви ввели промо-код.
4. Коли виконані умови 2 і 3, ви отримаєте промо-кредит відповідно до цієї пропозиції протягом приблизно 5 днів. Його суму ви побачите на сторінці «Платежі» вашого облікового запису.
5. Промо-кредит застосовується виключно до майбутніх рекламних витрат. Промо-кредит не нараховується до рекламних витрат, які відбулися до моменту введення промо-коду.
6. Повідомлення про вичерпання промо-кредиту рекламодавцям не надається, будь-яка реклама понад вартісний розмір промо-кредиту підлягає оплаті відповідно до обраного способу оплати. Якщо не хочете продовжувати рекламу, ви можете призупинити або видалити свої рекламні кампанії у будь-який час.
7. Для того, аби отримати право на отримання промо-кредиту, ви повинні своєчасно проводити платежі за рекламні послуги Google Ads і не допускати порушення договору про надання послуг Google Ads і політики Google Ads для рекламодавців.
8. Загальні умови та положення містяться тут.
АТ "Ощадбанк"