Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.40 41.90
EUR 42.95 43.95

Новий сервіс пошуку роботи JobPoint: чим він відрізняється від інших та яку користь дає підприємцям

Наталія Найдюк

Через повномасштабну війну багато українців втратили роботу. Мільйони вимушені були перебратися з небезпечних регіонів у відносно спокійні міста та села або взагалі виїхати за кордон. Так само з-під обстрілів релокувалися підприємства. Все це спричинило зміни на ринку праці. Аби допомогти людям знайти роботу, а компаніям – закрити потрібні вакансії, HR-менторка й підприємиця Наталія Соколова разом із партнерами створила сервіс JobPoint. 

Що таке JobPoint

Платформа JobPoint є інтерактивною мапою, на якій позначено, скільки кандидатів шукають роботу в певній локації. Плюс на карті з прив’язкою до місцевості зібрані вакансії та зазначено, які саме. Отже, в одній геоточці зустрічаються обидві зацікавлені сторони: той, хто пропонує роботу, з тим, хто її шукає. 

Що вміє JobPoint:

  • показує актуальну кількість кандидатів та вакансій за введеною адресою;

  • дає вибір радіуса пошуку кандидатів та вакансій;

  • одним кліком надсилає вакансії кандидатам в обраному радіусі;

  • має вбудований анонімний чат для спілкування та обміну файлами роботодавця з кандидатом;

  • миттєво надсилає сповіщення про нові вакансії та відгуки на гугл-пошту, у фейсбук чи телеграм.

Сервіс запрацював півроку тому як телеграм-бот. Він допомагав знайти роботу внутрішньо переміщеним особам та винайняти персонал релокованим компаніям. Зараз це мобільний застосунок із широким функціоналом, який працює трьома мовами: українською, англійською, польською. У ньому зареєстровано понад 21 тис. осіб та міститься майже 1,2 тис. вакансій. Сервісом користуються у 15 країнах. 

Створити проєкт підштовхнула війна

Авторка проєкту Наталія Соколова є HR-менторкою та бізнесвумен. JobPoint вже не перша робота її команди. Раніше була створена метчингова платформа Joberz. Її особливість у тому, що, крім досвіду, вона враховує знання, вміння, навички та сильні сторони людини. За ними й підбирає відповідну роботу для тих, хто її шукає. А компаніям пропонує кандидатів із затребуваними навичками. 

«Розумні алгоритми знаходять збіг вакансій та резюме за ключовими hard та soft skills. Далі видають користувачам результати ранжованим списком: від більшої відповідності запиту до меншої. За точність визначення soft skills відповідає наш власний тест. Він визначає 8 найсильніших сторін людини. А потім допомагає знайти ту роботу, де вони найбільше потрібні», – пояснює принцип роботи Joberz Наталія Соколова.

Цю платформу запустили саме перед війною. Та, на жаль, 24 лютого життя на певний час завмерло. Команда, як і багато українців, кілька тижнів дихала лише новинами.

Згодом перший шок минув. Настав час діяти. На відносно спокійних територіях бізнес і підприємства критичної інфраструктури продовжували працювати. Чимало компаній релокувалася із зон активних бойових дій. Усі вони потребували робітників, бо частина персоналу виїхала за кордон. А внутрішньо переміщені особи, які тікали від війни з рідного дому, терміново шукали нову роботу. 

«Ми почали допомагати бізнесу: поширювали їхні оголошення та координували з людьми, які відгукувалися на них. Згодом помітили, що більшість кандидатів шукали роботу біля дому. З одного боку, люди боялися від’їжджати далеко від своїх квартир, бомбосховищ. А з іншого – пальне подорожчало й стало дефіцитним. Так і виник наш новий сервіс JobPoint», – згадує співавторка проєкту.

За словами пані Соколової, серед роботодавців платформу найбільше оцінили компанії торговельної та фармацевтичної галузей. Вони й стали першими користувачами JobPoint.

Як працює сервіс пошуку роботи за локацією

Спочатку сервіс працював як телеграм-бот і показував компаніям усіх активних кандидатів за певною адресою. Роботодавці бачили, хто у конкретному місці чи районі прямо зараз може стати до роботи, тому пропонували вакансії безпосередньо цільовій аудиторії. Вакансії часто закривалися протягом одного дня.

Сьогодні JobPoint із телеграм-бота він став повноцінним мобільним застосунком. А процес має такий вигляд:

  • роботодавці, заповнюючи вакансії, вказують розташування місця роботи;

  • кандидати – район міста, де вони хотіли б знайти роботу. Вони бачать усі активні вакансії. Якщо якась зацікавила, одразу відгукуються;

  • роботодавцям система миттєво показує, хто шукає роботу в радіусі одного, п’яти та 10 км. Рекрутер має можливість надіслати їм свою вакансію в один клік. 

Таким чином, рекрутер не чекає, поки вакансію знайде кандидат. А сам надсилає її тому, кому вона може бути потенційно цікавою, й одразу отримує зворотний зв’язок.  

Наразі команда працює над проєктом, який допоможе подолати проблему безробіття у повоєнній Україні. І платформу JobPoint інтегрують у новий проєкт.

Наталія Соколова зазначає, що JobPoint не лише допоміг бізнесу оперативно знаходити потрібних працівників – він зцілив самих розробників. Праця над цим проєктом дала змогу команді швидше відновитися психологічно й увійти у робочий ритм. 

АТ "Ощадбанк"