Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.40 41.90
EUR 42.95 43.95

П’ять відео на TEDx для підприємця

Хариш Манвані: «Прибуток – це не найголовніше»

 

На думку Хариша Манвані, головного виконавчого директора корпорації Unilever, кожен підприємець має бути соціально відповідальним. Він пропонує встановлювати цілі так, щоб зосередитися на питанні відповідальності і створювати не лише економічні, а й соціальні цінності.

У своєму виступі керівник великої корпорації розповідає про свій власний досвід, який засвідчує: немає нічого неможливого.

 

Переглянути тут

 

Сара Льюїс: «Учіться любити майже перемогу»

 

На своїй першій роботі мистецтвознавець Сара Льюїс помітила важливу річ про художницю, творчість якої вона тоді вивчала: не кожний її твір був шедевром. Сара просить слухачів звернути увагу на роль майже невдач» і напівперемог у нашому житті. На її думку, у гонитві за успіхом і майстерністю саме напівперемоги штовхають нас уперед.

Сара Льюїс розрізняє майстерність і успіх. Майстерність – це коли ти здатен повторити власний успіх. Це забіг без фінішу. Невловима мета, яка, однак, дає нам сили рухатися далі.

 

Переглянути тут

 

Білл і Мелінда Гейтси: «Чому благодійність стала найкращою подією в нашому житті»

 

Подружжя Гейтсів пояснює, чому безкорисливі вчинки або добрі справи настільки важливі. Чому підприємцям потрібно пам'ятати про те, що в них є набагато більше можливостей, ніж у інших людей? Чому важливо змінювати себе і свій бізнес, починати з меншого і добре поводитися з іншими? Про все це — коротка розповідь чи не найбагатших людей світу Білла і Мелінди Гейтсів, які закликають всіх змінюватися самим і змінювати світ на краще.

 

Переглянути тут

 

Сет Годін: «Як поширити свої ідеї»

 

Гуру маркетингу Сет Годін розповідає, чому нікчемні та дивні ідеї привертають нашу увагу і реалізуються частіше, ніж нудні. На його думку тому, що ми мало уваги приділяємо цільовій аудиторії, неправильно її обираємо, тому не можемо вирізнитися з-поміж інших.

 

Переглянути тут

 

Ден Пінк: «Загадки мотивації»

 

Аналітик кар'єрного зростання і письменник Ден Пінк вважає, що бонуси та комісійні, якими менеджери звикли стимулювати хороших співробітників, насправді є злом. І це довели психологи та економісти.

 

Пінк наголошує, що продуктивна робота будується на трьох принципах: самостійності (потребі самому направляти своє життя), професіоналізмі (бажанні вдосконалюватися у своїй справі) і цілеспрямованості (прагненні творити свою справу задля чогось більшого). Він наводить приклад  створення двох всесвітніх онлайн-енциклопедій: Encarta і «Вікіпедії». Першою опікувався штат професіоналів, у них був великий бюджет, чіткий таймінг і непогана винагорода. Другу створювали безкоштовно, для душі і у вільний час. Хто сьогодні згадає про Encarta?

Переглянути тут

АТ "Ощадбанк"