Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.40 41.90
EUR 42.95 43.95

Що болить малому бізнесу?

АТ "Ощадбанк"

Підбірка контенту

 За статистикою, кожний сьомий українець працює у сегменті, який називають кров’ю економіки – у малому і середньому бізнесі. В Україні функціонує понад 15 тис. середніх підприємств і близько 327 тис. малих. При цьому мало хто насправді уявляє, якими проблемами переймаються МСБ-підприємці, яких знань і навичок їм бракує, що у них болить.  

20 жовтня Ekonomika+, портал delo.ua та Ощадбанк проведуть Get Business Festival – перший в Україні великий івент для представників МСБ. Це унікальна можливість для підприємців обмінятися досвідом, обговорити нагальні питання, попрактикуватися на майстер-класах. На п’ятьох тематичних панелях найкращі спікери поділяться своїм досвідом з маркетингу, фінансів, продажів, стратегій та HR-комунікацій.  

Спікери – справжні профі своєї справи – запропонують учасникам обговорити теми, які хвилюють усіх підприємців.  

Під час панелі «Продажі» засновник спільноти Amazon-підприємців SalesHub Ігор Кустов поділиться досвідом роботи з Amazon та розповість, як українці за допомогою цієї платформи можуть створити повноцінний бізнес у США, не залишаючи батьківщини.  

Світовий гігант роздрібних продажів Amazon – один з найефективніших майданчиків для запуску бізнесу в онлайні. Виявляється, що запустити онлайн-магазин в США простіше, ніж зробити це в Україні. У цьому підприємцю допоможе Fulfillment by Amazon – спеціальний платний сервіс, який дозволяє використовувати складські приміщення Amazon, а також забезпечує маркування та доставку товару споживачу.  

Український підприємець може розвивати онлайн-бізнес у США, керуючи усіма процесами закупівлі-доставки-продажів з будь-якого місця, де є доступ до інтернету. Окрім того, він не має реєструвати компанію у США, що є безперечним плюсом.  

Про переваги та нюанси відкриття і розвитку онлайн-бізнесу на платформі Amazon учасники Get Business Festival дізнаються з перших вуст.  

А з підприємцями, які дивляться в інший бік – на схід, маркетинг-директор Meest China Ольга Кащенко поділиться досвідом доставки товарів із Китаю до України, розповість про тонкощі роботи з китайськими постачальниками, доставку товарів і формування цін. Бізнесменам, які планують працювати з китайськими партнерами, Ольга радить звернути особливу увагу на три речі: свої можливості, свою нішу та систему ціноутворення.  

Незалежно від ринку та напрями бізнесу, перед кожним підприємцем час від часу постає питання – податки. Усі представники МСБ твердять, що без оптимізації податків не обійтися. У межах панелі «Фінанси» на Get Business Festival податковий консультант Київського центру підтримки і розвитку бізнесу Олександра Томашевська розповість про неризикові схеми оптимізації податків для різних видів бізнесу, з різним обсягом прибутку, різною структурою споживачів і маржинальністю продажів.  

Про просування та ефективне використання малими та середніми підприємствами маркетингових інструментів на фестивалі говоритимуть на тематичній панелі «Маркетинг». Зокрема, співзасновник і бізнес-лідер тревел-стартапа TripMyDream Андрій Буренок поділиться, як малому бізнесу будувати правильний PR, не витрачаючи на це багато грошей. TripMyDream визнали найкращим тревел-стартапом у світі, він залучив сотні тисяч доларів інвестицій на європейських стартап-конкурсах. Андрій вважає, що залучити інвестиції не в останню чергу допоміг PR. Публікації про бренд – знак якості для інвесторів.  Без чого неможлива грамотна PR-стратегія і чому не варто обмежуватися публікаціями у ЗМІ, Андрій Буренок розповість учасникам Get Business Festival 20 жовтня в НСК «Олімпійський».  

Білети вже в продажу

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"