Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.40 41.90
EUR 42.95 43.95

Софт для оптимізації бізнесу

АТ "Ощадбанк"

Підбірка контенту

Онлайн-софт витісняє індивідуальні розробки ПЗ для бізнесу. Компанії готові змінювати налагоджені системи обігу інформації та матеріальних цінностей, аби перейти на сервіси, які використовують їхні клієнти і партнери. А часом це робиться заради економії коштів. До вашої уваги – деякі популярні інструменти.

 

Trello – одна з найпростіших систем онлайн-управління проектами, популярна серед невеликих компаній і стартапів. Вона дає можливість ефективно організовувати роботу за японською методологією канбан-дощок (тобто дощок, на які за допомогою магнітів чи стикерів кріпляться картки, що означають певні процеси).
Trello також складається з онлайн-панелей, які розподілені на списки з картками. Кожну з дощок можна виділяти під конкретні робочі процеси або відділи: «Клієнти», «Проекти», «Дизайн», «Реклама» тощо. Типовий розподіл завдань – заплановані, ті, що виконуються, та виконані. На певний момент часу можна бачити стан декількох процесів.
Щодо карток, то в них можна обговорювати робочі моменти, голосувати, завантажувати файли, встановлювати дедлайни, призначати виконавців... 
Ще одна перевага сервісу – безкоштовна freemium-модель, функціонал якої досить широкий для повноцінної роботи багатьох компаній. Проте якщо і цього буде замало, є версія Business Class.

Asana – ще один мобільний веб-застосунок для керування проектами у невеликих компаніях. Схема роботи з Asana дуже проста. Для кожної команди можна створити зручне робочий простір (workspace),  який може охоплювати багато проектів, а кожен проект, у свою чергу, багато завдань. До одного робочого простору у безкоштовній версії можуть мати доступ до 30 користувачів.
Координатори процесів можуть додавати у робочий простір інших користувачів, проекти та завдання, коментарі, прикріплювати до завдань файли. А користувачі можуть підписатися на цікаві для них завдання. У разі зміни або закриття такого завдання всі учасники одразу отримують повідомлення про це.
Система безкоштовна для 15 користувачів. Недоліком може бути англомовний інтерфейс системи.

SugarCRM – безкоштовна система управління відносинами з клієнтами з відкритим первинним кодом. Це означає, що за бажання у системі можна ефективно усувати недоліки та модернізувати її. Здебільшого SugarCRM використовують  невеликі та середні організації, але не нехтують нею і відомі корпорації, наприклад, Coca-Cola, Starbucks, NASA Ames Research, парламент Орегону, Yahoo та ін.
Система складається з модулів, кожен з яких призначений для певних цілей. Наприклад, модуль «Контрагенти» відображає інформацію про клієнтів; «Контакти» – дані про всіх людей, з якими спілкуються ваші співробітники; «Угоди» – інформацію про проведені або поточні операції; «Заходи» – дзвінки, зустрічі та завдання конкретного користувача у вигляді календаря тощо.
Усі розділи пов’язані між собою і легко налаштовуються без програміста. Адміністратор системи має можливість редагувати модулі, починаючи з назви полів і закінчуючи створенням нових розділів.
Є три варіанти SugarCRM: Sugar Community Edition (безкоштовна); Sugar Professional та Sugar Enterprise (на основі щорічної передплати). Можлива гнучка форма оплати на підставі кількості користувачів, що сприяє ефективнішій витраті коштів.
Інтерфейс англомовний.

Zoho CRM – CRM-система, що має п’ять варіантів. У базовому безкоштовному варіанті є три функції: 
«Маркетинг» – планування, організація і контроль маркетингової кампанії за допомогою інструментів для роботи з цільовими показниками, підготовки звітів, управління взаємодіями.
«Продажі» – управління продажами і суміжною діяльністю: рахунками, контактами, завданнями тощо.
«Підтримка клієнтів» – автоматизує взаємодію з клієнтами. Дає можливість налаштувати ситуаційне управління, визначити правила маршрутизації на основі інцидентів, встановити ескалацію завдань, сформувати базу знань про клієнтів. Забезпечує інтеграцію з поштою і телефонією, підтримує звітність про роботу з клієнтами.
За необхідності цей функціонал можна розширити. Також Zoho CRM інтегрується  з різними системами сторонніх виробників і системами власного розроблення.
Інтерфейс англомовний.

HootSuite – потужна система управління маркетингом у соціальних медіа, за допомогою якої можна організувати спільну роботу, проводити кампанії у соціальних мережах, відстежувати обговорення і вимірювати результати цих кампаній.
Система дає змогу централізовано керувати корпоративними сторінками у Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+. Наприклад, з HootSuite можна надсилати новину відразу в усі соціальні мережі, відстежувати реакцію відвідувачів на всіх своїх соціальних сторінках, а також відповідати на коментарі, дізнаватися думку клієнтів про вашу компанію та продукти.
Система умовно безкоштовна та має російськомовний інтерфейс.

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"