Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.40 41.90
EUR 42.95 43.95

Як заощадити на закупівлях та збільшити продажі інтернет-магазину: огляд аналітики за жовтень

Підбірка контенту

Ми живемо в епоху контенту. Жовтень виключенням не став. Тому на сторінках інтернет-видань знову з’явилось чимало корисних матеріалів на бізнес-тематику. 

Зокрема про нові тенденції управління бізнесом, правила оформлення товарної сторінки в інтернет-магазині та поради щодо тендерних закупівель ми зібрали для вас у цьому дайджесті. 

Оформлюємо товарну сторінку: 5 фішок для інтернет-магазину, NETPEAK

Картка товару – важлива, але дуже недооцінена частина інтернет-магазинів. Зазвичай власники більше уваги приділяють головній сторінці, розділам, категорії та підкатегорії товару. Адже вони генерують більшість пошукового трафіку. Однак автор статті Оксана Масюта вважає: важливо не лише залучати аудиторію, а й  конвертувати її в продажі. 

Тому вона навела 5 порад, які допоможуть зробити товарну сторінку інтернет-магазину привабливою, зручною і такою, що продає. Ось вони:

  • зміст сторінки повинен бути зрозумілим із URL: слід транскрибувати там повне найменування товару;
  • картки товарів варто оформляти в одному стилі, а розміщення інформації має бути логічним: зліва фото товару, справа ціна, короткий опис та кнопка «Купити», а вже нижче – характеристики, відгуки тощо;
  • подбайте про те, щоб на сайті були якісні фото. Ще краще – додати 3D-презентації товарів або відео;
  • попрацюйте над сторінками товарів, які наразі відсутні у продажі. Вони повинні бути максимально красивими та яскравими; 
  • зробіть SEO-оптимізацію карток товарів: мета-даних title, description і заголовків h1. 

У матеріалі ви знайдете графічні пояснення до кожного пункту. Тож якщо цікаво, переходьте та удосконалюйте свій онлайн-магазин.

Як змінити лідерство «динозавра» на лідерство «людяності», LABA

Віце-президент Amazon, маркетинг-директор NETFLIX та інші експерти розповіли про найновіші тенденції в маркетингу та бізнесі. 

Наприклад:

  • СЕО може більше не відповідати за результат, проте відповідати за людей, від яких залежить цей результат. Дайте людям вирішувати проблеми самостійно, хай навіть вони робитимуть це з помилками;
  • в економіці майбутнього у кожного з'явиться можливість дізнатися маржу продавця та справедливу ціну. Це приведе нас до ідеальної системи попиту-пропозиції; 
  • бізнесу майбутнього варто сфокусуватись на інноваціях та нових цінностях власних продуктів, а не на конкуренції з іншими.

Загалом в статті більше 15 порад та інсайтів, які допоможуть вам стати сучасним та ефективним лідером.

«Не піду на компроміс із совістю»: як донеччанка облаштувала zero waste кав'ярню у Києві, Delo.ua

Інколи не потрібно винаходити велосипед, достатньо його мати. Переселенка з Донецька Анастасія Балабанова – веганка та велоактивістка. У 2017 році вона відкрила кав'ярню Sereda Vegan Point, яка не тільки суто веганська, а й сповідує стандарти zero waste, тобто виробляє мінімум відходів.

Ідея відкрити кав'ярню з'явилась, коли Анастасія з чоловіком поїхали до Одеси. Взяли велосипеди, щоб помандрувати містом. Під час подорожі подружжя дратувала відсутність велопарковок, тож дівчина подумала: якби я мала свій заклад, обов’язково б передбачила таке місце. 

Що було далі, читайте у матеріалі. Там ви також знайдете відповідь на питання, як почати бізнес у новому місті всього за 5 тисяч доларів та як взагалі стати корисним для суспільства. 

У будь-якому бізнесі настають важкі часи. Але з них можна вийти переможцем. Ось як, MC.today

Бізнес – це завжди зона підвищеного ризику. Тому кризи у його діяльності неминучі. І до них варто готуватись завчасно. Не дарма Джон Рокфеллер кожну нараду розпочинав з фрази: «Що ж, спробуємо трохи виправити наш жалюгідний стан».

Так сталось й з відомим одеським ресторатором Савою Лібкіним. Через карантин кількість відвідувачів його знаменитих закладів впала на 20-40%. Довелось зупинити всі нові проекти, затягнути паски і почати вдосконалювати бізнес.

Лібкін затіяв ряд змін, спрямованих на те, щоб компанія стала більш економічною, більш технологічною та більш мобільною. Ми радимо уважно прочитати матеріал і взяти на озброєння його досвід для покращення свого бізнесу. І не важливо – догнала вас криза, чи ще ні.

5 порад невеликим компаніям, як економити на закупівлях, Дія Бізнес

Менше 20% українських компаній системно організовують свої закупівлі. Головна причина – вони думають, що тендерні закупівлі це дуже складно, потребує багато ресурсів і взагалі призначено для великих компаній.

Керівник проєкту комерційних торгів Zakupki.Prom.ua Євген Єременко переконує, що це не так. Організувати закупівлю і таким чином заощаджувати кошти можуть навіть невеликі IT-проєкти або виробництва. 

Ось коротко деякі з його порад:

  • користуйтесь електронними тендерними майданчиками. Там закупівля створюється легко і швидко;
  • починайте роботу з закупівлями з двох категорій товарів чи послуг та поступово розширюйте асортимент;
  • заведіть внутрішній документ для ведення реєстру закупівель;
  • об'єднуйтесь з іншими учасниками ринку. Спільна закупівля (хай навіть з конкурентом) зробить її вигідною для обох.

Майстер таблиць: наскільки добре ви знаєте Microsoft Excel, Ain.ua

Можна мати скільки завгодно CRM-систем та програм типу 1С:Бухгалтерія, але повністю виключити зі своєї діяльності Excel-таблиці мало кому вдалося. Тому, якщо не можеш викорінити – очоль! Мабуть цією логікою користувалась редакція, створюючи тест на знання популярного редактора таблиць. Спробуйте свої сили і ви.

На нашому сайті також вийшов дайджест новин. Про нові податки для креативних індустрій та умови кредитування 5-7-9%, а також графік держ перевірок бізнесів на 2021 рік можна дізнатись за цим посиланням.

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"