Етичні правила діяльності
Пріоритетним правилом для всіх працівників АТ «Ощадбанк» є дотримання високих етичних стандартів.
Основні морально-етичні і ділові норми та принципи, корпоративні цінності та правила поведінки, якими керуються всі працівники банку, визначені Кодексом поведінки (етики) АТ «Ощадбанк»
Система внутрішнього контролю
Для забезпечення стратегічних цілей розвитку, забезпечення ефективного корпоративного управління в АТ «Ощадбанк» побудована комплексна та ефективна система внутрішнього контролю, яка є невід’ємною частиною всіх процесів на всіх організаційних рівнях: у підрозділах, колегіальних органах та органах управління, впроваджена у щоденну діяльність кожного працівника.
Основні цілі та принципи організації та функціонування комплексної, адекватної й ефективної системи внутрішнього контролю визначені Політикою внутрішнього контролю в АТ «Ощадбанк»
Комплаєнс та управління ризиками комплаєнс є важливими аспектами діяльності будь-якої фінансової установи, включаючи наш банк.
В сучасному банківському середовищі забезпечення відповідності законодавчим та регуляторним вимогам є надзвичайно важливим.
Комплаєнс (від англ. сompliance – відповідність) – це система заходів, яка гарантує дотримання банком усіх законів, правил, нормативних актів та стандартів етичної поведінки.
Наша мета – забезпечити безпечне та надійне середовище для наших клієнтів і партнерів, гарантуючи дотримання всіх необхідних нормативних вимог.
Ми постійно вдосконалюємо наші системи контролю, щоб запобігти можливим порушенням та знизити ризики, регулярно оновлюємо наші політики та процедури відповідно до змін у законодавстві та найкращих практик галузі.
Комплаєнс-процедури сприяють ефективному управлінню банком, знижуючи ризики та підвищуючи прозорість його діяльності.
Комплаєнс-ризики виникають через можливість недотримання банком вимог законодавства, нормативних актів та внутрішніх політик.
Управління комплаєнс-ризиком передбачає виявлення, вимірювання (оцінку), моніторинг, контроль, звітування та пом’якшення комплаєнс-ризику на всіх організаційних рівнях та на всіх лініях захисту системи управління комплаєнс-ризиком Банку.
Метою управління комплаєнс-ризиком є забезпечення здійснення Банком своєї діяльності з дотриманням вимог законодавства, нормативно-правових актів, ринкових стандартів, правил добросовісної конкуренції, правил корпоративної етики, внутрішніх документів Банку, а також ефективного управління ризиками, пов’язаними з конфліктом інтересів, мінімізація втрат від подій комплаєнс-ризику.
Завданням управління комплаєнс-ризиком є своєчасне виявлення, вимірювання, моніторинг, контроль, звітування та вжиття заходів з метою прийняття, передавання, мінімізації/пом’якшення, уникнення такого виду ризиків.
З метою забезпечення ефективності функціонування системи управління ризиками банку для виконання функцій з управління комплаєнс-ризиком в АТ «Ощадбанк» створено підрозділ комплаєнс, який виконує функції незалежного контролю другої лінії захисту в системі управління ризиками банку у відповідності до Положення про організацію системи управління ризиками в банках України та банківських групах, затвердженого постановою правління Національного банку України від 11.06.2018 р. № 64, зі змінами та доповненнями.