Клієнти Ощадбанку – вимушені внутрішні переселенці зможуть отримувати державну допомогу на свої карткові рахунки
Новини Ощаду
Українці, які були змушені покинути місце постійного проживання у зв'язку з вторгненням російської федерації в Україну, зможуть отримувати допомогу від держави: 2000 гривень на місяць для дорослого і 3000 гривень на місяць для дітей та осіб з інвалідністю. Клієнти Ощадбанку зможуть отримувати ці кошти на свої карткові рахунки.
Допомогу можуть отримати:
- внутрішньо переміщені особи (ВПО) з територій активних бойових дій з переліку, затвердженого КМУ, та які стали на облік як ВПО (отримали довідку ВПО);
- ВПО, які станом на 1 березня 2022 року отримували щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання відповідно до постанови КМУ №505 (у цьому випадку допомога надається автоматично, додатково звертатись не потрібно);
- фізичні особи, що були обліковані як ВПО до 24.02.2022 у регіонах, невключених до переліку адміністративно-територіальних одиниць, затвердженого КМУ, та отримували щомісячну адресну допомогу відповідно до Постанови КМУ №505.
Як отримати допомогу від держави?
Слід стати на облік ВПО та отримати про це довідку, подати заяву на отримання допомоги. Для цього необхідно особисто звернутись до ЦНАПу або структурного підрозділу з питань соціального захисту населення або з 30 березня 2022 року подати заяву дистанційно через портал Дія (в тому числі через мобільний додаток Дія).
Допомога виплачується:
- на банківський рахунок за стандартом IBAN, який необхідно зазначити в заяві про взяття на облік ВПО;
- щомісяця з моменту звернення протягом воєнного стану + один місяць після його припинення чи скасування (якщо заяву подано до 14 квітня, то допомогу буде нараховано і за березень).
Як дізнатись IBAN?
- в Ощад 24/7 в розділі «Картки та рахунки» натиснути на назву вашого рахунка (наприклад, Зарплатний UAH),а потім обрати вкладку «Інформація»;
- в додатку «Мобільний Ощад» у розділі «Продукти» натиснути на назву вашого рахунка (наприклад, Зарплатний UAH), а потім обрати «Налаштування картки» та «Реквізити для поповнення картки»;
- у чат-боті Ощаду в Telegram(@Oschadbot) чи в Messenger (Ощадбанк чат-бот) обрати Головне меню – Мої рахунки – Картка – Реквізити;
- у відділенні банку отримати довідку з реквізитами рахунку.
Новини Ощаду