Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.40 41.90
EUR 42.95 43.95

Ощадбанк відновив послугу розстрочки за кредитними картками

Новини Ощаду

Для фінансової підтримки клієнтів Ощадбанк з початку війни не змінював розміри раніше встановлених кредитних лімітів та зупинив нарахування відсотків за ними до 1 червня 2022 року. 

Починаючи з 1 червня клієнтам Ощаду стає доступним придбання товарів у розстрочку під 0,001% річних за кредитними картками «Моя кредитка» та MORE у партнерських мережах Comfy, Ельдорадо, Алло, МобіЖук, Tefal та Золотий вік.

«Попит на кредити сприяє відновленню кредитування загалом по ринку. Клієнтів, що готові кредитуватись та повертати кредити, доволі багато. У травні ми відновили роботу з партнерами і розпочали поетапне відновлення кредитування – як споживчого, так і карткового», – зазначив Володимир Москаленко, директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку.

Скористатись розстрочкою дуже просто. Можна оформити її одразу на POS-терміналі в магазині при придбанні товару на суму в чеку від 1500 грн. Максимальна сума кредиту – 100 тис. грн, але не  більше встановленого ліміту по картці. Клієнти отримають повідомлення про можливість користування розстрочкою. Строк кредитування становить від 3 до 24 місяців.

Для зручності клієнтів Ощад пропонує кілька способів онлайн- або офлайн-погашення розстрочки: поповнення картки будь-яким зручним способом, у тому числі через додаток «Мобільний Ощад», через термінали самообслуговування або в касах відділень. Детальніше про продукт «Кредит-розстрочка» ­https://www.oschadbank.uahttps://www.oschadbank.ua/credit/kredit-rozstrochka

Раніше Ощад відновив надання авто та кеш-кредитів, а також встановлення кредитних лімітів для клієнтів, які отримують у ньому заробітну плату або пенсію.  

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку