Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Ощадбанк впровадив альтернативний канал обслуговування кредитних зобов’язань клієнтів без відвідування відділень

Новини Ощаду

Ощадбанк пропонує альтернативний канал для приймання заяв клієнтів, які бажають частково або повністю погасити споживчий кредит у період кредитних канікул.

Після внесення коштів на рахунок для погашення кредиту у разі відсутності фізичної можливості звернутись до відділення банку клієнт має написати заяву за відповідним зразком, сфотографувати її та відправити  на поштову скриньку Loan.Repayment.00@oschadbank.ua. Для отримання підтвердження повного погашення кредиту можна буде звернутись до будь-якого відділення Ощаду. Детальніше за посиланням https://www.oschadbank.ua/ak-zdijsniti-povne-abo-castkove-dostrokove-pogasenna-kreditu

Нагадуємо, Ощадбанк запровадив кредитні канікули за споживчими кредитами з 01 березня по 31 травня 2022 року у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні. У цей період:

  •      призупинено нарахування процентів за користування кредитом;
  •      платежі за кредитами не є обов’язковими до 31 травня;        
  •      припинено перенесення несплачених платежів на прострочення у випадку несвоєчасного виконання зобов’язання;
  •      штрафні санкції/пені не нараховуються у разі невнесення платежу;
  •      призупинено передавання інформації до бюро кредитних історій.

При цьому якщо клієнт має можливість вносити чергові платежі, це значно зменшить фінансове навантаження на нього в майбутньому. Несплачені платежі прийдуться на першу платіжну дату червня. 

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку