Ощадбанк впровадив альтернативний канал обслуговування кредитних зобов’язань клієнтів без відвідування відділень
Новини Ощаду
Ощадбанк пропонує альтернативний канал для приймання заяв клієнтів, які бажають частково або повністю погасити споживчий кредит у період кредитних канікул.
Після внесення коштів на рахунок для погашення кредиту у разі відсутності фізичної можливості звернутись до відділення банку клієнт має написати заяву за відповідним зразком, сфотографувати її та відправити на поштову скриньку Loan.Repayment.00@oschadbank.ua. Для отримання підтвердження повного погашення кредиту можна буде звернутись до будь-якого відділення Ощаду. Детальніше за посиланням https://www.oschadbank.ua/ak-zdijsniti-povne-abo-castkove-dostrokove-pogasenna-kreditu
Нагадуємо, Ощадбанк запровадив кредитні канікули за споживчими кредитами з 01 березня по 31 травня 2022 року у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні. У цей період:
- призупинено нарахування процентів за користування кредитом;
- платежі за кредитами не є обов’язковими до 31 травня;
- припинено перенесення несплачених платежів на прострочення у випадку несвоєчасного виконання зобов’язання;
- штрафні санкції/пені не нараховуються у разі невнесення платежу;
- призупинено передавання інформації до бюро кредитних історій.
При цьому якщо клієнт має можливість вносити чергові платежі, це значно зменшить фінансове навантаження на нього в майбутньому. Несплачені платежі прийдуться на першу платіжну дату червня.
Новини Ощаду