Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Відсьогодні стати клієнтом Ощаду можна без відвідування відділення

Новини Ощаду

Ощадбанк запроваджує новий функціонал, що дає новим клієнтам можливість відкрити банківський рахунок онлайн та отримати цифрову картку без візиту до відділення.

Зробити це можна за допомогою застосунку «Мобільний Ощад», який слід завантажити в App Store чи Google Play.

Для цього потрібно:

  • увійти до застосунку, обрати «Мою картку», ознайомитися з умовами та натиснути «замовити»;
  • ввести номер телефону, отримати дзвінок від банку, прослухати 4-значний код та ввести його;
  • надати документи із застосунку Дія для ідентифікації (наявність внутрішнього чи закордонного паспорта в цьому застосунку – обов’язкова умова);
  • зробити фото та надати певні дані про себе;
  • обрати регіон та основне відділення обслуговування на карті.

Після створення заявки на номер клієнта надійде SMS. Після завершення розгляду клієнт отримає наступне SMS: «Вітаємо! Вашу заявку на відкриття картки схвалено. Просимо перейти в додаток та підписати договір». Далі потрібно ознайомитися з договором та підписати його. Посилання на нього буде в застосунку та надійде в SMS. Якщо клієнт не завершив заповнення та повернувся в застосунок за певний час, то з метою безпеки завантаження документів із Дії потрібно буде виконати повторно. Після підписання договору клієнт завершує реєстрацію в застосунку, де може переглянути інформацію про карту та використовувати всі можливості Мобільного Ощаду.

Цифрова картка стає доступною в застосунку одразу після реєстрації та має такий самий функціонал і тарифи, як і звичайна пластикова.

Після оформлення цифрової картки для більш комфортного користування послугами рекомендуємо виконати наступні дії:

  • ознайомитися з усіма функціями застосунку за допомогою інтерактивних підказок;
  • додати картку в ApplePay або GooglePay для розрахунків за допомогою телефону;
  • скопіювати та зберегти реквізити цифрової картки для відновлення доступу або замовити пластикову картку (її буде доставлено до відділення Ощадбанку).

Цифровою карткою можна користуватись для розрахунків в Інтернеті, в торговельно-сервісній мережі (за допомогою NFC-пристроїв), а також для зняття коштів у банкоматній мережі (через банкомати, обладнані NFC-модулем).

«Попри повномасштабну війну Ощадбанк продовжує свій розвиток, у тому числі в напрямі діджиталізації. Приєднання нових клієнтів онлайн – це реалізація ІТ-складової нашої інклюзивної програми «Моя безбар’єрність», яка передбачає зокрема розвиток цифрових технологій. Перевага дистанційного приєднання до послуг Ощаду особливо актуальна сьогодні, в умовах війни, коли багато українців з різних причин не можуть відвідати відділення банку для відкриття рахунку», наголошує Сергій Наумов, голова правління Ощадбанку.

«Ми неодноразово чули побажання українців щодо того, що їм потрібен сервіс діджитального онбордингу, завдяки якому вони могли б стати клієнтами Ощадбанку без відвідування відділення. Вдячний команді проєкту за те, що їй вдалось реалізувати цю опцію. Вимушені емігранти, захисники України, мешканці тимчасово окупованих територій – ці люди тепер матимуть змогу отримувати сервіси нашого банку, навіть якщо до того вони не були його клієнтами. Хочу запевнити, що на цьому ми не припинимо подальшу діджиталізацію сервісів Ощадбанку – реалії повномасштабної війни спонукають нас дедалі більше розвивати цей напрям. Приміром, згодом в застосунку «Мобільний Ощад» можна буде оформити цифрову картку MORE з визначеним кредитним лімітом», – прокоментував новацію Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку