Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Допомога і підтримка

додаткові
послуги
від Ощад

Хоч би де ви були, телефонуйте безкоштовно до Міжнародної служби клієнтської підтримки та отримайте допомогу по термінових питаннях, пов'язаних з вашою карткою Ощад

Щоб долучитись до сервісу відкрийте одну з преміальних карток від Ощаду

Глобальна служба підтримки Mastercard

У разі необхідності медична та юридична підтримка буде надана користувачу та його родині під час подорожі за межами країни.

  • Повідомити банк про втрату чи крадіжку картки
  • Терміново перевипустити картку
  • Отримати терміновий аванс готівкою

Глобальна служба підтримки клієнтів VISA

Глобальна служба підтримки клієнтів VISA (GCAS) забезпечує можливість отримання допомоги по термінових питаннях, пов'язаних з карткою Visa.

  • Заблокувати картку при втраті (підтримка користувачів по всьому світу в режимі 24/7)
  • Отримати готівку в екстреному випадку (користувачі карток можуть отримати готівку в 270 тис. точках по всьому світу)
  • Замінити картку в екстреному випадку (тимчасова картка доставляється протягом 1-3 робочих днів у будь-яку точку світу)
  • Отримати відповіді на питання щодо використання картки Visa цілодобово в будь-якій точці світу

Медична та юридична довідкові служби для користувачів карток Visa Platinum, Visa Infinite

У разі необхідності медична та юридична підтримка буде надана користувачу та його родині під час подорожі за межами країни.

  • Інформація про вакцинацію в країні призначення
  • Медична консультація по телефону
  • Інформація про медичні заклади в країні перебування
  • Спостереження за станом пацієнта під час і після госпіталізації
  • Доставка необхідних ліків/устаткування, виклик лікаря
  • Організація термінової медичної евакуації