Допомога і підтримка
Щоб долучитись до сервісу відкрийте одну з преміальних карток від Ощаду
Глобальна служба підтримки Mastercard
У разі необхідності медична та юридична підтримка буде надана користувачу та його родині під час подорожі за межами країни.
- Повідомити банк про втрату чи крадіжку картки
- Терміново перевипустити картку
- Отримати терміновий аванс готівкою
Глобальна служба підтримки клієнтів VISA
Глобальна служба підтримки клієнтів VISA (GCAS) забезпечує можливість отримання допомоги по термінових питаннях, пов'язаних з карткою Visa.
- Заблокувати картку при втраті (підтримка користувачів по всьому світу в режимі 24/7)
- Отримати готівку в екстреному випадку (користувачі карток можуть отримати готівку в 270 тис. точках по всьому світу)
- Замінити картку в екстреному випадку (тимчасова картка доставляється протягом 1-3 робочих днів у будь-яку точку світу)
- Отримати відповіді на питання щодо використання картки Visa цілодобово в будь-якій точці світу
Медична та юридична довідкові служби для користувачів карток Visa Platinum, Visa Infinite
У разі необхідності медична та юридична підтримка буде надана користувачу та його родині під час подорожі за межами країни.
- Інформація про вакцинацію в країні призначення
- Медична консультація по телефону
- Інформація про медичні заклади в країні перебування
- Спостереження за станом пацієнта під час і після госпіталізації
- Доставка необхідних ліків/устаткування, виклик лікаря
- Організація термінової медичної евакуації