Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.40 41.90
EUR 42.95 43.95

Консьєрж-сервіс

ваш персональний помічник

на якого ви можете розраховувати 24/7. Він допоможе у простих дорученнях, як виклик таксі чи інформування про банківські послуги. І також не залишить вас наодинці зі складними питаннями – забронює готель, допоможе скласти персональний тур чи навіть викличе евакуатор, де б ви не знаходилися.

Щоб долучитись до сервісу відкрийте одну з преміальних карток від Ощаду

Чим вам допоможе консьєрж-сервіс?

Пошук інформації та консультації

Розклад транспорту, планування поїздок. Курси валют, адреси банкоматів та відділень. Консультації.

Побутові послуги

Підбір домашнього персоналу, організація клінінгових послуг, аварійне відкриття замків та інше.

Планування подорожей

Планування поїздки, бронювання готелю, вирішення проблеми втрати багажу, компенсація за затримку рей

Дозвілля та розваги

Покупка та доставка товарів по всьому світу, придбання квитків, реєстрація на події та інші послуги.

Інші привілеї

Персональні пропозиції зі страхування, інформація про нові акції та спецпропозиції в аеропортах.

Як підключити і користуватись?

Для активації Консьєрж-сервісу для Visa Platinum та Visa NFC-кільце зверніться до Контакт-центр Банку 0800210800, Чат-бот , оператора та підключіть послугу.

Отримайте вітальний дзвінок та повідомлення у Viber/Telegram, а потім уже звертайтесь до персонального помічника Консьєрж-сервісу.

Плата не стягується за підключення та користування послугою. Ви сплачуєте тільки за товари і послуги, замовлені через «Консьєрж-сервіс».

Контакти служби «Консьєрж-сервіс»