Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.40 41.90
EUR 42.95 43.95

Преміальні пропозиції

Подорожі

Все для максимального комфорту під час подорожей: прямуйте без черги до зони вильоту та відпочивайте в залах очікування представницького класу, де створено найзручніші умови перебування, та користуйтеся знижками на поїздки в таксі

Детальніше

Персональні сервіси із Visa Business Platinum

Послуги персонального помічника «Консьєрж-сервіс», підтримка подорожуючих за кордоном, допомога юриста та медична консультація, страхові сервіси Visa для подорожуючих на випадок затримки/відміни рейсу, втрати багажу

Детальніше

Привілеї з Visa Platinum Business

Преміальні та бізнес пропозиції

Детальніше

Страхові сервіси

Всі держателі преміальних карток Visa Platinum Business від Ощаду автоматично застраховані під час подорожей, включаючи страхування випадків захворювання на COVID-19

Детальніше

Мої можливості та переваги

Зручні оплати
Реєструйте свою картку в Apple Pay/Google Pay/ Garmin Pay/ Mi Pay та швидко, зручно, безпечно в один дотик оплачуйте безконтактно смартфоном, годинником або фітнес-браслетом покупки або послуги.
Безконтактні розрахунки
Моя безпечна! Оплачуйте товари та послуги в будь-яких торгівельних мережах без комісії за допомогою технології безконтактних розрахунків Contactless або PayWave.
Служба підтримки Ощадбанку
Окрема команда висококваліфікованих працівників Контакт-центру, які працюють цілодобово, забезпечать для Вас найкращий сервіс. Крім того, в автоматичному режимі, без участі оператора, Ви можете дізнатись необхідну інформацію або виконати операцію. Просто зателефонуйте 0 800 210 800 (безкоштовно).
Консьєрж-сервіс
Небанківська інформаційна служба, яка працює 24/7. Цей віддалений помічник допоможе у вирішенні повсякденних питань: бронювання готелів, придбання квитків, замовлення таксі тощо. Відгородіться від турбот і залиште більше часу для себе – ваші доручення виконає консьєрж-сервіс.
Підтримка за кордоном від МПС
Глобальна служба підтримки клієнтів від міжнародної платіжної системи Masterсard або VISA забезпечує можливість отримання допомоги щодо термінових питань, пов'язаних з вашою карткою.

Договори, тарифи та інші документи

Карта Платинум

Платинум картка Ощадбанк — це преміальне банківське обслуговування для корпоративних клієнтів керівного складу. Вона надає суттєві переваги та підкреслює статус свого власника. Картки класу Platinum належать до найвищої категорії банківських продуктів, а їх підтримка є пріоритетною задачею. Для власника це передбачає найкращі умови та найшвидший сервіс.

Переваги

Карта Ощадбанк Платинум  — не лише надійний платіжний банківський інструмент, а також джерело вигідних пропозицій. Зареєструвавши її у системах Apple Pay/Google Pay / Garmin Pay / Mi Pay можна легко сплачувати за допомогою смартфона, смартгодинника та інших пристроїв. Також вона працює у системах Contactless або PayWave, полегшуючи оплату товарів та послуг у будь-яких торговельних мережах.

Карта Platinum допомагає організувати ділові подорожі з комфортом. Із нею клієнти отримують:

  • Автоматичне підключення програм страхування.
  • Доступ у бізнес-зали 1300 аеропортів світу в межах програми LoungeKey.
  • Швидке обслуговування в аеропортах без черг за допомогою сервісу Fast Line.
  • Управління та контроль витрат в дорозі.
  • Участь в акційних програмах Visa та Mastercard, компаній-партнерів. 

В Ощадбанк Платинум карта передбачає підключення послуги персонального помічника за кордоном. Консьєрж-сервіс — цілодобова підтримка менеджера, який допоможе у розвʼязанні нагальних питань щодо страхування, медичного обслуговування, юридичних послуг, організує подальші дії у випадку втрати багажу чи скасування рейсу.

Умови використання

Ощадбанк пропонує два види карток Платинум — MC Corporate та Visa Business Platinum. Вони розраховані на 3 роки та можуть обслуговувати рахунки у гривні, доларах США та євро. Щоб дізнатися подробиці обслуговування та переваги кожної з них, залишайте контактні дані у формі короткої онлайн-заявки на сторінці послуги — менеджер банку зв’яжеться з вами та допоможе підібрати найкращий варіант обслуговування.