Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Маркетплейси, неймінг для бізнесу, техогляд для авто: дайджест аналітики за вересень

Підбірка контенту

Цього місяця ділові ЗМІ приділяли увагу розвитку маркетплейсів, фіскальним ініціативам держави, а також дефіциту сировини, що призвів до зростання цін на ключові товари.

1. 5 кроків, як перетворити ваш інтернет-магазин на маркетплейс. В Україні ще залишилися вільні ніші, Forbes

Маркетплейси дають змогу інтернет-магазинам продавати свою продукцію, використовуючи чужі онлайн-майданчики. Так вони розширюють свою аудиторію, заощаджують на рекламі й маркетингу. У статті зазначається, що на цьому ринку є багато незайнятих ніш, і торговець має нагоду збільшити свою присутність завдяки маркетплейсам, захопивши ту чи іншу категорію. Приміром, вільними й досі є такі групи товарів, як харчові продукти, медикаменти й медичне обладнання, зоо- й дитячі товари, одяг, взуття, аксесуари, меблі. 

2. Неймінг для бізнесу: як придумати назву компанії? Inventure

Понад 90 % відомих назв для бізнесу вигадали самі ж підприємці, тож не вагайтеся це робити самотужки. Для того щоб назвати компанію, можна використати власне ім’я чи прізвище. Чимало світових брендів мають у своїй назві ім’я або абревіатуру імен засновників. 

Якщо плануєте виходити на світовий ринок, краще вибирати англомовну назву. Однак треба дивитися, щоб ваша назва не сприймалася негативно в тих країнах, де ви плануєте продавати. 

3. Портрет керівника середньої ланки в ритейлі: скільки отримує і обов'язкові навички, Retailers

Роботодавці у сфері роздрібної торгівлі висувають високі вимоги до менеджерів середньої ланки, але стимулювати управлінців такими ж великими окладами не поспішають. 

За даними опитування, викладеного у статті, понад половина роботодавців хоче, щоб у кандидатів був досвід управління у сфері продажів, проте лише 15 % цікавлять навички маркетингового аналізу. Водночас знання англійської мови не нижче середнього рівня вимагають тільки 20 %. Загальний рівень зарплати менеджерів середньої ланки у ритейлі – 32 тис. грн, однак третина вакансій пропонує оклад на 30 % менше, від 21 тис. грн.

4. Через рік техогляд може стати обов'язковим для всіх: які авто його не пройдуть і чому, Epravda

Наступного року техогляд стане обов’язковим для всіх автомобілів, навіть легкових, які вже 10 років звільнені від необхідності проходити цю процедуру. Однак виконати таке зобов’язання буде складно, бо спеціалізованих станцій банально не вистачатиме на всіх. Загалом в Україні налічується понад 10 млн автомобілів, а станцій, які мають право проводити техогляд, лише тисяча, чого явно недостатньо.

5. Від яких перевірок податківців страждають підприємці і до чого їм готуватися, Forbes

Податківці отримали дозвіл перевіряти й порівнювати рівень витрат фізичної особи з рівнем її офіційних доходів і сплачених податків. Якщо людина є власником розкішних автомобілів на мільйони доларів, а її офіційний дохід не покрив би навіть витрат на заправку, податківці вважатимуть, що вона отримала дохід у розмірі вартості автомобіля й повинна сплатити до бюджету додаткові податки. 

Візити службовців із податкової слід очікувати тим, в кого рівень життя контрастує з рівнем офіційних доходів. Найпростішим способом відстеження цього стануть реєстри нерухомості, транспортних засобів і навіть соціальні мережі. 

6. «Кожна бабуся скоро буде маркетплейсом». Засновник маркетплейса Kasta Андрій Логвін про тенденції в е-commerce найближчим часом, Retailers

Конкуренція на ринку маркетплейсів зростатиме, і підприємство, що торгує у популярних нішах, має подбати про свої конкурентні переваги. Насамперед треба сконцентрувати увагу на основних потребах покупця, вивчити, чого він потребує. Після цього вже починати покращувати роботу свого торгового майданчика на маркетплейсі. Виграє той, хто запропонує: 

  • великий вибір товарів; 
  • їхню примірку;
  • дешеве й швидке доставлення;
  • широкі можливості оплати й оперативне повернення грошей.

8. Шини дорожчають через дефіцит важливої сировини: перевзування авто на зиму вдарить по кишені, UBR

Ринок шин прокидається після торішнього падіння, що було пов'язано з коронавірусом. Підготувати авто до зими стане в середньому на 15 % дорожче розцінок минулого року.

Шини дорожчають, бо росте ціна на каучук. Першими підвищили ціни відомі міжнародні бренди. Натомість українські виробники й бюджетні компанії отримали можливість відвоювати частину ринку завдяки дешевшим цінам. 

Дорожчають і безпосередньо послуги заміни шин. У Києві ціна для легкових малолітражних автомобілів коливається від 440 до 600 грн, для седанів – від 700 до 1 000 грн. 

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"