Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.40 41.90
EUR 42.95 43.95

Про аніме та арію Онєгіна

Про невдачі

Анастасія Давидова, директор з маркетингу (CMO) найбільшої мережі кінотеатрів Multiplex та президент клубу маркетинг-директорів The CMO Club CIS, вважає факапи цінним досвідом, бо це постійний виклик і мотивація до самовдосконалення. 

 

Multiplex: «Сутінки», «Твоє ім’я» та «Онєгін»  

За час моєї роботи у Multiplex були, звісно, помилки. Одного разу привезли на бобінах стрічку «Сутінки». Механік поєднав їх у неправильному порядку: спочатку кінець, потім початок і середину. Глядачі були переконані, що так і треба. А потім хтось сказав, що це не той фільм, на що кіномеханік відповів, що його версія навіть цікавіша.

У нас є сайт, і ми дуже багато вкладаємо у нього. Була історія, пов’язана із стрічкою «Твоє ім’я». Ми вважали, що японське аніме не користуватиметься попитом, і поставили стрічку у прокат лише у Києві. Увечері у мій робочий чатик приходить повідомлення: «Зайди на сайт». Я заходжу і бачу, що там розвивається екосистема коментарів: 300... 400... 500 коментарів, мемчики, заклики «Мультиплекс, поверни Твоє ім’я!». Це ще не все, система сягає 800 коментарів, почали з’являтися хештеги «Майдан», «Multiplex_перемога» тощо. Ми не знали що робити, це продовжувалося ще кілька годин. Врешті ми прокоментували: «Пишіть ваші міста. Дякуємо, що виявили таку активність». 90 сторінок коментарів – це досі найбільш відвідувана сторінка нашого сайту. Жоден фільм не мав такого охоплення, як «Твоє ім’я», він пройшов у всіх регіонах. Відгуки ще довго додавали на сайт, коментували, люди знайомилися, обмінювалися враженнями.

(фото опубліковано FEDORIV Hub)

Наступна історія – про оперу «Онєгін»: як ми дуже схибили, але виправилися. У нас є театральні постановки, що йдуть наживо. Люди купують квитки на такі заходи заздалегідь. І на одному із сеансів сталося кілька «сюрпризів». З Лондоном (а саме там відбувалася вистава) у нас різниця в часі, а ми про це забули. Хоча це було не найгіршим. У найдраматичніший момент, після третьої години показу, на екрані з’явився напис: «Якщо за кілька секунд бажання продовжувати перегляд не буде підтверджено шляхом натискання на кнопку, трансляцію припинять і апарат перейде у режим сну». А наш механік, який не надто полюбляв оперу, вийшов на перекур. Трансляція припинилася саме тоді, коли мала звучати найкраща арія – освідчення Онєгіна. Глядачі вибігали з зали, намагалися знайти когось з адміністрації, щоб не пропустити момент, на який вони чекали три години. Як писав один із них: «Дуже сумно дивитися на екран, яким повільно пливе напис «з’єднання із супутником 0% зі 100%». Ми вибачилися перед глядачами і вжили потрібних заходів, зараз таких проблем не виникає. 

 

Про команду і критику

Я працюю в Multiplex трохи більше двох років, і на початку мої підлеглі якось сказали: «Ти фіговий керівник». А потім періодично наголошували на тому, що я погано виконую свої обов’язки. Коли команда каже, що ти щось не те робиш, це дуже змінює тебе як людину і як лідера. Це надзвичайно цінно, коли команда вказує вам на факапи. Головне – адекватно сприймати критику.

Про невдачі

АТ "Ощадбанк"